پایان فراخوان پیام کوتاه ادبی و نقاشی با مضمون گل نرگس

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: دومین فراخوان پیام کوتاه ادبی و نقاشی با مضمون گل نرگس، با ارسال ۵۱۳ اثر به دبیرخانه پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان بیان داشت: در راستای برگزاری هفتمین جشنواره گل نرگس بهبهان و اشاعه و توجه به میراث فرهنگی و آثار بومی در بین فرهنگیان و دانش آموزان، دومین فراخوان هنری با محتوی گل نرگس برگزار شد.

وی افزود: طی این فراخوان که برای دومین سال متوالی در سطح گسترده برای دبیران و دانش آموزان مقطع ابتدایی، متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم بهبهان به مدت ۲ هفته برگزار شد، ۵۱۳ اثر از معلمان و دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی به دبیرخانه ارسال شد.

عبدی پور اضافه کرد: کارشناسی روابط عمومی آموزش و پرورش بهبهان به عنوان دبیرخانه دومین فراخوان پیام کوتاه ادبی و نقاشی با مضمون گل نرگس پس از دریافت و جمع آوری، آثار را برای انتخاب نفرات برتر در اختیار داور قرار می‌دهد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: آثار دریافتی معلمان و دانش آموزان توسط تیم داوری تخصصی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و نتایج برگزیدگان در هفته دوم بهمن ماه اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ از ۶ اثر برگزیده در دومین فراخوان پیام کوتاه ادبی و نقاشی با مضمون گل نرگس ویژه فرهنگیان و دانش آموزان با حضور مسئولین شهرستان بهبهان، با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی افزود: اولین جشنواره دستاورد‌ها و موفقیت‌های مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش بهبهان در قالب نمایشگاه در شهرستان برگزار می‌شود.

عبدی پور در پایان گفت: در این نمایشگاه موفقیت‌های علمی، آموزشی، تربیتی، فرهنگی، هنری، مهارتی، ورزشی مدارس و مراکز غیردولتی به صورت آثار عکس و دست سازه در معرض دید بازدیدکنندگان نمایش داده خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.