شرکت بیش از هزار دانش آموز بهبهانی در برنامه بادبادک‌ها

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز بهبهانی در برنامه زنده تلویزیونی و شاد بادبادک‌ها شرکت کردند.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: همزمان با هفتمین جشنواره ملی گل نرگس بهبهان، برنامه بادبادک‌ها عصر امروز با هنرنمایی دانش آموزان در نرگس زار شهرستان بهبهان برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه شاد و کودکانه، ۱ هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر و پسر بهبهانی شرکت کردند.

عبدی پورعنوان کرد: اجرای برنامه شاد بادبادک‌ها در فضای فرحبخش نرگس زار بهبهان و توام با شور و هیجان، عصری به یادماندنی را برای دانش آموزان مقطع ابتدایی رقم زد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: دانش آموزان در این برنامه که به صورت زنده از شبکه‌های صدا و سیمای خوزستان و شما پخش شد، با شاخه‌های گل نرگس در دست هم صدا با هم شعر‌های کودکانه را زمزمه کردند.

وی افزود: در آستانه افتتاح سومین جشنواره نمایش‌های سنتی نرگس ارغون، یک هزار و ۶۰۰ دانش آموز و نوآموز بهبهانی در آیین شادپیمایی بزرگ عروسک‌ها شرکت کردند.

عبدی پور بیان کرد: به مناسبت افتتاحیه سومین جشنواره نمایش‌های سنتی نرگس ارغون، مراسم شادپیمایی کودکان به همراهی عروسک‌های غول پیکر در بهبهان برگزار شد.

وی در ادامه با بیان مشارکت فرمانداری، اداره ارشاد و تبلیغات اسلامی و مدیریت آموزش و پرورش بهبهان در اجرای مراسم، افزود: در مراسم شادپیمایی، ۱ هزار و ۶۰۰ دانش آموز و نوآموز بهبهانی با در دست داشتن عروسک به همراهی مربیان خود حضور یافتند.

عبدی پور اضافه کرد: از مهمترین اهداف مراسم شادپیمایی برای کودکان و دانش آموزان بویژه دوره ابتدایی در شهرستان بهبهان، می‌توان ایجاد فضایی شادی آور، با نشاط و یک روز خوب در کنار دوستان را ذکر کرد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان بیان کرد: دانش آموزان در این مراسمی با قرار گرفتن در کنار عروسک‌های غول پیکر و گروه‌های نمایشی جنوب کشور، با آیین‌ها و سنت‌های بومی-محلی آشنا شدند.

انتهای پیام/م

شرکت دانش آموز ان بهبهانی در برنامه بادبادک‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.