پور علی گنجی: هدفمان صعود به عنوان تیم نخست بود

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هدفمان صعود به عنوان تیم نخست به مرحله بعد بود و خدا را شکر به آن رسیدیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان پس از دیدار مقابل تیم ملی فوتبال عراق در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ اظهار کرد: دوست داشتیم در دیدار مقابل عراق به پیروزی یا تساوی دست پیدا کنیم تا به عنوان تیم نخست به مرحله بعدی صعود کنیم که خدا را شکر همین اتفاق افتاد.

او در خصوص اعتراض هایش علیه داور گفت: در بعضی از صحنه‌ها قضاوت داور عادلانه نبود مخصوصا در صحنه‌ای که در نیمه‌ی اول دیدار رخ داد و داور می‌توانست برای ما پنالتی اعلام کند، داور بازی یک ذهنیت در مورد ویلیام داشت و دوست نداشت مثل او بد نام شود و این باعث شد که قضاوت خوبی نداشته باشد.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان  ادامه داد: به نظرم تیم‌های سوم هر جدولی نسبتا به تیم‌های اول و دوم ضعیف‌تر هستند و امیدوارم بتوانیم در دیدار بعدی هم با پیروزی از زمین مسابقه خارج شویم.

پور علی گنجی در خصوص بازی نکردنش در این دیدار بیان کرد: نظر مربی تیم ملی است و همه‌ی بازیکنان تلاش می‌کنند تا تیم نتیجه بگیرد چه من بازی کنم یا نه و همه تلاش می‌کنیم تا پیروز شویم.

او در پاسخ به این سوال که آیا کی روش به خاطر اینکه نتیجه تساوی مد نظرش بود از بازیکنان نیمکت نشین در دیدار مقابل عراق استفاده کرد تصریح کرد: اصلا هم چین چیزی نیست و از الان به بعد هم بازیکنان باید آماده شوند، کی روش در دیدار مقابل ویتنام هم چند بازیکنی که در بازی اول خوب بازی کرده بودند را کنار گذاشت و این نشان می‌دهد که بازیکنان می‌توانند کنار هم بازی کنند و بازیکنان نشان دادند کسانی که در نیمکت می‌نشینند با کسانی که بازی می‌کنند هیچ تفاوتی با هم ندارند.


بيشتر بخوانيد:

بازتاب تساوی تیم ملی ایران مقابل عراق در رسانه قطری

خواننده لس آنجلسی در کنار مسئولان ورزش ایران + عکس

ایرماتوف در نقش ویلیامز غرق شد/پنالتی‌های ایران سوخت


انتهای پيام/

اظهارات پورعلی گنجی پس از ديدار مقابل عراق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار