مبنا تجارت کاسپین از بازیکنان جوان و کم تجربه‌ای بهره می‌برد

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن گفت:مبنا تجارت کاسپین از بازیکنان جوان و کم تجربه‌ای بهره می‌برد اما نباید این موضوع باعث شود تا آن‌ها را دست کم بگیریم و امتیاز از دست دهیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فریبا صادقی سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن با بیان اینکه شرایط بازیکنانش از نظر جسمی و روحی خوب است، اظهار کرد: برای بازی بعدازظهر امروز (پنجشنبه) مقابل مبنا تجارت کاسپین مشکل خاصی نداریم. هفته گذشته نیز شاهد بازی یکطرفه‌ای از بازیکنان این تیم مقابل نامی‌نو اصفهان بودیم.

وی افزود: مبنا تجارت کاسپین از بازیکنان جوان و کم تجربه‌ای بهره می‌برد اما نباید این موضوع باعث شود تا آن‌ها را دست کم بگیریم و امتیاز از دست دهیم؛. باید برای کسب امتیاز بیشتر در این دیدار به نحوی بازی کنیم که کمترین امتیاز را به حریف واگذار کنیم.

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن گفت: هفته گذشته میزبان شهرداری سمنان بودیم که بازی یکطرفه‌ای بود اما به دلیل رقابت با پیکان در این دوره از مسابقات برای کسب معدل بهتر و بالا بردن مجموع امتیازات سعی کردیم امتیاز کمتری به شهرداری سمنان بدهیم.

وی با تشکر از بازیکنان تیمش که توانستند با ارائه یک بازی بازی خوب برنامه‌ای که مد نظر کادر فنی و باشگاه بود را در میدان پیاده کنند و در آخر با نتیجه سه بر صفر پیروز میدان شوند گفت: از ساعت ۱۵ امروز –پنجشنبه ۲۷ دی ماه- در سالن فدراسیون والیبال به مصاف مبنا تجارت کاسپین رده پنجمی جدول می‌رویم و امیدوارم مثل دیدار هفته گذشته بازیکنانم برنامه مدنظر را در میدان پیاده کنند.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت بازیکنان تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن مقابل مبنا تجارت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.