شکایت بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران از یک خبرنگار عربی

مدیران بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران از یک خبرنگار عرب زبان به AFC شکایت کردند.

شکایت بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران از یک خبرنگار عربیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در نشست‌های خبری پیش و پس کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با عراق اتفاق عجیبی رخ داد.

یک روز پیش از این بازی یک خبرنگار عرب زبان با معرفی خود به عنوان خبرنگار سایت فیفا از کی روش پرسید شما ادعا کرده اید چهار تیم ایران، کره، ژاپن و استرالیا به نیمه نهایی جام ملت‌ها می‌رسند که کی روش هم به این خبرنگار جواب داد: اگر شما برای فیفا کار می‌کنید باید دقت بیشتری داشته باشد. من هرگز چنین صحبتی نکردم. اما از بعد فنی ۳ تیم ژاپن، استرالیا و کره جنوبی مدعی این جام هستند. من مدعی شدم کشور‌های دیگر مثل ایران، عربستان، چین، ازبکستان و عراق تلاش می‌کنند که به این تیم‌ها برسند.

با این وجود همین خبرنگار در نشست خبری کارلوس کی روش پس از بازی با عراق این بار خود را به عنوان خبرنگار یک سایت عربی معرفی کرد و با زبان عربی به کی روش گفت: شما تیم ملی عراق را مسخره کرده اید. هرچند آرین قاسمی، مترجم کارلوس کی روش این صحبت‌را برای سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ترجمه نکرد، اما مسئولان رسانه‌ای تیم ملی با دستور کی روش به دلیل اقدام‌های این خبرنگار عراقی و معرفی کردن خود به عنوان خبرنگار ۲ سایت مختلف از او به AFC شکایت کردند تا کمیته رسانه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره ادامه فعالیت او در هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا تصمیم گیری کند.


بيشتر بخوانيد:

بیرانوند: بازی خوبی را انجام دادیم/ به مردم ایران بابت صعود به عنوان تیم نخست تبریک می گویم

بازتاب درخشش علیرضا بیرانوند در رسانه عراقی

طارق همام:برای استقلال و تیم ملی ایران خوشحالم


انتهای پیام/

شکایت مسئولان فدراسیون فوتبال به AFC 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.