کسی که اشتغال ایجاد می‌کند قهرمان است

استاندار اصفهان در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان گفت: کسی که یک اشتغال ایجاد می‌کند، قهرمان است و کسی که یک اشتغال می‌گیرد، خائن است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان  امروز در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان اظهار کرد: اصفهان دو مشکل اصلی دارد و هرکس از مسؤولان به اصفهان می‌آید، مشکلات ما را نمی‌بینند؛ اصفهان مظلوم است چون کسی باور نمی‌کند در چند کیلومتری این شهر وضعیتی هست که اصلاً خوب نیست.

استاندار اصفهان مطرح کرد: مرتب می‌گویم اصفهان بروکراسی دارد و من هم با دوستان موافقم ولی نباید این موضوع مرتب گفته شود تا همین باعث سرمایه گریزی شود؛ نباید مرتب خودمان این مسأله را تکرار کنیم و بعضی از مدیران باورشان شده است که ما سرمایه‌گریز هستیم که واقعاً این طور نیست.

رضایی در ادامه گفت: اگر باور داریم جنگ اقتصادی است، باید بخشنامه‌ها و آئین‌نامه‌ها متفاوت باشد و از همین رو باید قوانین را نسبت به زمان جنگ اصلاح کنیم؛ رئیس جمهور هم روز گذشته تاکید داشت که این وضعیت باید اصلاح شود.

استاندار اصفهان با تشکر از زحمات همه صنعت‌گران و صادرکنندگان، اذعان کرد: از دوستان می‌خواهیم هر مشکلی که دارید را به ما ارجاع دهید و به شما قول می‌دهم آن مسائلی که در استان قابل حل باشد، را حل کنیم و قول می‌دهم اگر مدیری سنگ انداخت یک روز هم نگذارم در این استان کار کند.

وی با اشاره به اهمیت و نقش بانک‌ها تاکید کرد: مسکن روستایی در برخی از استان‌ها تا 45 درصد و برخی استان‌ها تا 65 درصد پیش رفته است ولی در اصفهان 25 درصد پیش رفته است که علت آن عدم همکاری بانک‌هاست.

رضایی مطرح کرد: هفته آینده با بانک‌ها جلسه‌ای دارم و از شما صنعتگران می‌خواهم مشکلاتتان با بانک‌ها را به ما اطلاع دهید تا در آن جلسه از آن‌ها مطالبه کنیم؛ برخی از مشکلات فقط به صنعت‌گران مربوط نیست و به آبروی نظام ضربه می‌زند.

استاندار اصفهان در پایان گفت: کسی که یک اشتغال ایجاد می‌کند، قهرمان است و کسی که یک اشتغال می‌گیرد، خائن است.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.