بازدید نماینده مردم مشهد وکلات در مجلس شورای از یکی از مناطق حاشیه شهرمشهد

حجت الاسلام و‌ المسلمین پژمان‌فر به منظور شنیدن دغدغه‌ها و مسائل مردم شریف شهرک «شیرین» یکی از مناطق حاشیه شهر و بازاریان شهرک خشکبار «حافظ» در این منطقه محروم حضور پیدا کرد.

بازدید نماینده مردم مشهد وکلات در مجلس شورای  از یکی از مناطق حاشیه شهرمشهدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حجت الاسلام والمسلمین پژمان فر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در جمع کسبه و مردم این منطقه گفت: امروز در جریان دیدن از بازار بزرگ حافظ و محله‌های اطراف آن، متوجه وجود مشکلاتی از قبیل: امنیت، عبور و مرور، رکود بازار و برخی مشکلات معیشتی شدیم.

وی با اشاره به بازدید‌های هفته‌ای از مناطق مختلف شهر مشهد، افزود: این بازار با توجه به فاصله‌ای که جاده بین فضای شهر و بازار ایجاد کرده است، باعث شده خرید و تعاملات داد و ستدی کاهش پیدا کند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به بازگو شدن این مشکلات، از مسوولان می‌خواهیم که توجهات لازم را داشته باشند. شهرداری این‌جا قبول کرد که مشکلات را به صورت ویژه رسیدگی کند؛ لذا مقرر شد طرح شهرداری مبنی بر راه اندازی پل برای اتصال بلوار مصلی به این منطقه، زودتر اجرا شود که در راستای آن برخی مشکلات حل خواهد شد.

حجت الاسلام پژمانفر  از دیگر مسایل مردم این منطقه گفت: برای مشکلاتی مثل روشنایی، تردد‌های شبانه‌ی مزاحمان که باعث گله‌مندی اهالی این منطقه شده و کاهش امنیت را در پی دارد، قرار گذاشتیم با نیرو‌های مربوطه صحبت کنیم که رسیدگی‌های ویژه انجام شود.

وی افزود: مردمی که این‌جا در حال کسب و کارند و یا زندگی می‌کنند، تا حدودی از لحاظ اقتصادی مردمان ضعیفی هستند و باید به آن‌ها زودتر کمک کنیم.

نماینده مردم مشهد در پایان وعده داد که در کم‌تر از یک ماه آینده این مسایل مطرح و رسیدگی شود و گزارش این پیگیری‌ها به مردم ارایه شود.

انتهای پیام// م. ط.
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.