انقلاب اسلامی به قوت نسل نو پاینده است

انقلاب اسلامی زحمات بسیاری برای نسل نو کشیده و این انقلاب به قوت و امید این نسل پاینده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در کارگاه طراحی پوستر انقلاب با عنوان فجر و امید به آینده، گفت: همه چیز به امید بستگی دارد و آنانی که می‌خواهند امید ما را به ناامیدی تبدیل کنند، مطمئناً ناامید خواهند شد.

فیروز فاضلی با بیان اینکه هیچ چیزی ماندگار نخواهد بود مگر اینکه در قالب هنر ارائه شود، افزود: هنر یکی از مهمترین مقوله‌های انتقال پیام به قشر‌های مختلف جامعه است.

وی گفت : هنر شهادت، هنر مقاومت و... را بسیار شنیده‌ایم و این بدین سبب است که هنر ذات همه چیز است و برای پایایی می‌بایست از مانایی هنر بهره جست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به دستاورد‌های ٤٠ ساله انقلاب اشاره و گفت: به لطف و برکت انقلاب، در بخش‌های مختلف هنری پیشرفت‌های چشم‌گیری داشتیم و به‌مناسبت چهل سالگی انقلاب نیز برنامه‌های مختلفی را با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی استان تدارک دیده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه مقاومت و شهادت برای ملت ایران ذاتی شده‌است، افزود: شاید در جامعه اختلاف سلیقه‌هایی وجود داشته‌باشد، اما هرگز اختلاف عقیده وجود ندارد.

فاضلی با بیان اینکه حضور نسل نو در برنامه‌های اربعین انقلاب نشان از تدوام و پایندگی انقلاب دارد، افزود: انقلاب اسلامی برای نسل جدید تلاش‌های فراوانی جهت آرامش و شکوفایی استعداد‌ها انجام داده است، بنابراین انقلاب به امید جوانان و پویایی این نسل وابسته و پاینده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تأکید کرد: جوانان امروز، آیندگان فردای این انقلاب هستند و در پست‌های مختلف مدیریتی فعال خواهند شد، جوانان با حمایت مسئولان امر بایستی در بخش‌های مختلف هنری و... بیش از پیش فعال باشند چرا که جوانان امروز فردای انقلاب را خواهند ساخت.

انتهای پیام/آ

نقش مهم هنر در شکل‌گیری اندیشه‌ها

برچسب ها: خبر فرهنگی ، هنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.