پیشرفت علمی ایران به روایت سایت‌ های معتبر جهانی +فیلم

در این خبر فیلمی جالب را مشاهده می‌کنید که به تحلیل وضعیت علمی و پیشرفت کشور در این حوزه از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون پرداخته است.

تشریح پیشرفت علمی ایران، به روایت سایت‌های اینترنتی معتبر جهانی +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تا فرا رسیدن ایام اللّه دهه فجر و برگزاری مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چیزی نمانده است، انقلابی که با جانفشانی و از خود گذشتگی هزاران نفر از انسان‌های آزاده و عدالت‌طلب به پیروزی رسیده و خون جوانان بی‌شماری برای حفظ ارزش‌ها و اعتلای آن جاری شده است.

بسیاری از مادران داغ سنگین فرزند و پرپر شدن جگر گوشه‌های خود را در میدان دفاع از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی با چشم خیس و اشکبار به نظارت نشسته‌اند و جوانان خود را فدایی حفظ کیان این آب و خاک کرده اند.

خوشبختانه اهداف انقلاب اسلامی که عامل به میدان آمدن مردم و مشارکت در تظاهرات و راهپیمایی‌های پیش از انقلاب بودند، تا حدود زیادی محقق شده‌اند و ثمره خون شهدای انقلاب اسلامی پیشرفت چشمگیر و خیره کننده ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف است. در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و به واسطه تلاش بی‌دریغ فرزندان میهن، حائز رتبه‌های برتر در سطوح جهانی به ویژه در جایگاه علمی شده است.

دانشمندان، پژوهشگران و مخترعان زیادی طی این سال‌ها با وجود ملیت ایرانی-اسلامی خود برای این مرز و بوم افتخارآفرینی کرده‌اند و این امر موجب اعتلا و ارتقاء جایگاه علمی کشور در میان سایر کشورها شده است.

بر اساس گزارش سایت اینترنتی  newscientist ایران سریع‌ترین نرخ رشد علمی در جهان را از انقلاب اسلامی تاکنون پشت سرگذاشته و در حال حاضر شانزدهمین کشور تولیدکننده علم در جهان به شمار می‌آید و این موضوع بر اساس گزارش دانشگاه Granada اعلام شده است.

گفتنی است بر اساس  گزارش یونسکو جمهوری اسلامی ایران هم اکنون هفتمین کشور جهان از نظر دانش نانوتکنولوژی محسوب می‌شود.

در ادامه این خبر فیلمی جالب را مشاهده می‌کنید که به تحلیل وضعیت علمی و پیشرفت کشور در این حوزه از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون پرداخته است.


بیشتر بخوانید: دهه شصتی‌هایی که مرام شهید آوینی آن‌ها را عاشق و دلبسته انقلاب اسلامی کرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۲۹ دی ۱۳۹۷
اگه ما اینقدر پیشرفت داریم پس چرا نمی تونیم پراید تولید کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۲۸ دی ۱۳۹۷
اگر واقعا باور دارید که به این پیشرفت ها دست پیدا کرده ایم این جور حرفها علاوه بر اینکه برای ما مضر است بلکه باید موضع گیری هم بکنیم نه اینکه دل خوش کنیم که اونا در مورد ما این تصورات را دارند پس مواظب خودمان باشیم برای نداشته هایمان تلاش کنیم تا بدست آوریم وبرای داشته هایمان مواظب باشیم تا محفوظ بماند
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۷:۵۱ ۲۸ دی ۱۳۹۷
این فیلم و مسولین باید ببینن و به ملت ایران اعتماد کنن و چشم از برجام و اروپا بردارن ما ملت ایران جز باهوشترین ملت‌ها هستیم بهترین دین و فرهنگ داریم و از همه مهمتر یک رهبر فرزانه و عالم داریم