آتش سوزی یک مدرسه‌ شبانه روزی در نوبران ساوه + تصاویر

یک مدرسه‌ شبانه روزی در نوبران ساوه طعمه حریق شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مدرسه شبانه روزی سیدجمال الدین شهر نوبران شهرستان ساوه در آتش سوخت.

محمدرضا برومند شهردار نوبران  در گفنگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در خصوص این حادثه گفت: حریق در ساعت ۱۹:۱۵ دیشب به وقوع پیوست و دو دستگاه ماشین اطفا حریق به محل اعزام و آتش را مهار کردند.

برومند علت این حادثه را سهل انگاری عوامل جوشکاری اعلام کرد.

حمید صابر رئیس آموزش و پرورش نوبران هم با بیان اینکه با حضور عوامل آتش نشانی شهرداری نوبران آتش مهار شد ،ابراز امیدواری کرد این مدرسه تا اواسط هفته پیش رو فعالیت‌های آموزشی خود را از سر بگیرد.

صابر با اشاره به اینکه مدرسه سیدجمال الدین شبانه روزی بود و جهت ارتقا و استاندارد سازی سیستم گرمایشی، در دست تعمیر است، افزود: بر اثر بی احتیاطی در جوشکاری، حریق از انباری این واحد آموزشی شروع و دود ناشی از این آتش به بقیه‌ کلاس‌ها سرایت کرده است.

گفتنی است علاوه بر دود گرفتگی ناشی از این حریق در کلاس‌های درس، ۴ دستگاه کامپیوتر، تلویزیون، کمد‌ها و مقادیری پتو در آتش سوخت.

هر چند این واحد آموزشی در روز تعطیلی فرآیندِ آموزشی و بدون حضور دانش آموزان دچار حریق شد، اما رعایت مسائل ایمنی در حین کار در واحد‌های آموزشی می‌تواند، مانع تعطیلی کلاس‌های درسی شود.

آتش سوزی یک مدرسه‌ی شبانه روزی در نوبران ساوه

آتش سوزی یک مدرسه‌ی شبانه روزی در نوبران ساوه

آتش سوزی یک مدرسه‌ی شبانه روزی در نوبران ساوه

آتش سوزی یک مدرسه‌ی شبانه روزی در نوبران ساوه

انتهای پیام / ج.

حریق در یک مدرسه شبانه روزی در نوبران ساوه

 

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.