بی بی سی: کارکنان آمریکا بیشترین زیان را از تعطیلی دولت می‌برند

در حالی که ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا وارد سومین سال خود می‌شود، تعطیلی دولت فدرال آمریکا همچنان ادامه دارد.

بی بی سی: کارکنان آمریکا بیشترین زیان را از تعطیلی دولت می‌برندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی بی سی، در حالی که ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا وارد سومین سال خود می شود، تعطیلی بخشی از دولت فدرال همچنان ادامه دارد و طولانی ترین تعطیلی را در تاریخ آمریکا رقم زده است.

به همین علت فضای سیاسی در واشنگتن بیش از پیش مسموم و زهرآلود به نظر می رسد و تا جایی پیش رفته که رئیس جمهور از سفرهای برنامه ریزی شده نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به بروکسل و افغانستان جلوگیری کرده و دستور داده است هواپیمای نظامی در اختیار وی قرار ندهند.

ترامپ گفته است اگر پلوسی نمی خواهد سفرهایش را به تاخیر بیندازد با هواپیمای مسافربری سفر کند. ترامپ پس از آن تصمیم به این کار گرفت که پلوسی در نامه ای از او خواست سخنرانی سالیانه اش در کنگره را پس از پایان تعطیلی و باز گشایی دولت انجام دهد.

در این مطلب آمده است: هم اکنون هیچ گفتگویی در آمریکا در جریان نیست و اوضاع بسیار مایوس کننده به نظر می رسد. روحیه همکاری در میان نمایندگان کنگره بسیار مسموم است. کارکنان کاخ سفید هم از وضعی که به علت تعطیلی دولت پیش آمده بسیار ناراحت و عصبانی هستند. آنها ترامپ را مقصر این وضع می دانند و هیچ راهی هم برای پایان دادن به این اوضاع سراغ ندارند.

با این وجود، بیشترین ضرر و زیان را کارکنان بخش فدرال متحمل می شوند. آنها نمی توانند صورت حساب های خود را پرداخت کنند. هم اکنون حتی در پلیس فدرال آمریکا، اف بی آی، مرکز خیریه ای ایجاد شده که برای کارکنان غذا تهیه می کند زیرا آنها هم صورت حساب هایی دارند که همچون همه مردم باید پرداخت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار