پیوستن خلبانان و مهمانداران آمریکایی به اعتراضات در پی تعطیلی دولت

خلبانان و مهمانداران آمریکایی به اعتراضات مقابل فرودگاه بین المللی دالاس فورت ورث پیوستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ای پی تی ان، خلبانان و مهمانداران آمریکایی به کارمندانی که مقابل فرودگاه بین المللی دالاس فورت ورث اعتراض می‌کردند، پیوستند.

تظاهرکنندگان نوشته‌هایی در دست داشتند و در شعار‌های خود خواستار دریافت فوری حقوق و پایان تعطیلی دولت شدند.

آلانا بیلینگزلی از مهمانداران شرکت کننده در این تجمع گفت: تعطیلی دولت باعث ایجاد مشکلاتی برای مسافران شده است. صف‌ها طولانی شده است. مسافران به تدریج از خدمات ضعیف خشمگین می‌شوند. آن‌ها از این وضع ناراحتند. این وضع باعث می‌شود مهمانداران نیز با مشکلاتی روبرو شوند.

رودی گارسیا از اعضای اتحادیه کارمندان دولت آمریکا نیز گفت: تعطیلی دولت تاثیر منفی بر ایمنی پرواز‌ها دارد.

او افزود: ما حدود ۱۴ تا ۱۶ ساعت در روز کار می‌کنیم. اما وقتی نگرانیم که آیا برای خرید میوه و سبزیجات پول داریم یا نه، ما دیگر ذهن شفافی نخواهیم داشت و نمی‌توانیم کارمان را به درستی و با دقت انجام دهیم. این وضع بر امنیت پرواز‌ها تاثیر منفی خواهد گذاشت خواه مقامات آن را بپذیرند یا نپذیرند".

دنیس تایر، خلبان و عضو اتحادیه خلبانان متحد نیز گفت: "علت اصلی حضور ما در اینجا این است که این تجمع مربوط به صنف ماست. ما بخشی از فرایند فراهم کردن ایمنی و امنیت مسافران هستیم".

ریچارد گری از اداره امنیت حمل و نقل گفت: "این وضع تاثیر خود را گذاشته است. نمی‌دانم تا چه زمان می‌توانم این بلاتکلیفی را تحمل کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار