لحظه بازداشت زن جنجالی مرتبط با انتخابات آمریکا در فرودگاه مسکو + فیلم

نیرو‌های امنیتی روسیه، زن جنجالی پرونده‌ای را بازداشت کردند که به اتهام دخالت این کشور در انتخابات آمریکا ارتباط دارد.

لحظه بازداشت زن جنجالی روس در فرودگاه مسکو + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد: رسیدگی به پرونده اتهام دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا همچنان ادامه دارد. گفته می‌شود یک زن روس اطلاعاتی در این خصوص دارد. وی روز گذشته به کشورش بازگردانده شد. وقتی او به فرودگاه بین المللی مسکو رسید، نیرو‌های امنیتی روسیه او را بازداشت کردند و از آنجا که با ماموران همکاری نمی‌کرد با زور او را روی ویلچر نشاندند و منتقل کردند. همین تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که او با خواست خودش از این مکان نرفته است و او را با زور برده اند.

او که اصالتا اهل بلاروس است مدعی است اطلاعاتی موثق درباره مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در اختیار دارد. آناستاسیا واشوکوویچ که در تایلند در زندان به سر می‌برد به مسکو بازگردانده شده است. دستگاه‌های اطلاعاتی روسیه علاقه‌مند هستند بدانند او این اطلاعات را که مدعی است از کجا آورده است. احتمالا تا وقتی او اعتراف نکند در همین وضع باقی خواهد ماند. او سال گذشته در تایلند به اتهام ارتکاب اعمال منافی عفت بازداشت شد. البته خودش می‌گوید مقامات تایلندی او را با دستور مقامات مسکو بازداشت و زندانی کرده اند.

او مدعی است شاهد ملاقات محرمانه چهره‌های معروف روس و نزدیک به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با سه آمریکایی بوده است. البته او حاضر نشده است اسامی این افراد را فاش کند. او می‌گوید تصاویر ویدئویی و صدای این جلسات را دارد. البته او تاکنون هیچ تصویر یا صوتی از این جلسات منتشر نکرده است. سفارت روسیه در مسکو و مقامات کرملین حاضر نشده اند درباره بازداشت این زن روس توضیحی ارائه کنند.


بیشتر بخوانید: ارتباط با روسیه، جرم دولتمردان آمریکایی + فیلم 


انتهای پیام/
 

بازداشت یک زن در روسیه به دلیل ارتباط داشتن با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار