رئیس اداره ماشین آلات راهداری خراسان رضوی:

۱۱۴دستگاه ماشین آلات راهداری خراسان رضوی موردنوسازی قرارگرفته است

رئیس اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در ۹ ماه سال جاری بازسازی و نوسازی ۱۱۴دستگاه انواع ماشین آلات متوقف شده با هزینه‌ای معادل ۱۵ هزار ۶۶۲ میلیون ریال انجام شده است.

۱۱۴دستگاه ماشین آلات راهداری خراسان رضوی موردنوسازی قرارگرفته استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،حمید فضائلی هاشمی رئیس اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی درجمع اصحاب رسانه گفت: میانگین سن ۷۵۴ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری استان ۲۵ سال بوده که نشان از فرسوده بودن این ناوگان دارد که با مدیریت‌های اقتصادی و در راستای نوسازی ناوگان ماشین آلات راهداری زمستانی، ۲ دستگاه کامیون ۲۶ تن ایسوز مجهز به نمکپاش و تیغه برفروب به ارزش حدودی ۲۲ میلیون ریال در حال تهیه است و پیگیر فراهم کردن اعتبارات خرید ۶ دستگاه کامیونت راهداری ۶ تن ایسوزو به ارزش ۱۸ میلیون ریال و ۲ دستگاه تجهیزات خط کشی به ارزش ۳ هزار میلیون ریال نیز هستیم.

وی افزود: در حوزه هزینه‌های نوسازی تجهیزات برفروبی که از سال گذشته انجام شده بود نیز به منظور ارتقاء سطح خدمات راهداری زمستانی، خرید ۶ دستگاه بیل برفروب کامیونی به ارزش یک هزار و ۷۲۵ میلیون ریال، در برنامه کاری قرار گرفت که خرید ۴ دستگاه آن قطعی و خرید دو دستگاه دیگر نیز در دست اقدام است.

رئیس اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین در جهت ارتقاء سطح ایمنی راه‌ها خرید یک دستگاه جاروب مکانیزه به ارزش ۳ هزار میلیون ریال تهیه شده و در راستای نوسازی و تقویت تجهیزات راهداری زمستانی ۵ دستگاه نمکپاش مکانیزه به ارزش ۸ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال در دستور کار قرار گرفته که خرید ۴ دستگاه بصورت قطعی و خرید یک دستگاه دیگر در حال انجام است.

فضائلی هاشمی اظهار داشت:در سال جاری جهت آمادگی هر چه بیشتر ناوگان ماشین آلات راهداری بیش از ۳۷ هزار میلیون ریال نیز در تأمین اقلامی از جمله سوخت، روانکار، ضد یخ، باطری، تیغه و لاستیک هزینه شده است.

وی افزود: برای ارتقاء خدمات مطلوب و به موقع عملیات راهداری زمستانی، تعمیر و بازسازی تعداد ۱۰ دستگاه نمکپاش مستعمل با هزینه‌ای معادل ۲هزار میلیون ریال انجام شده است.

انتهای پیام//ف. م
 

نوسازی ۱۱۴ دستگاه ماشین آلات راهداری خراسان رضوی

برچسب ها: حمل و نقل ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.