اولین تصاویر فاش شده از گوشی گلکسی اس ۱۰ - Galaxy S10

اولین تصاویر گوشی گلکسی اس ۱۰ - Galaxy S10 در یک محیط عمومی و بدون پوشش استتاری به فضای مجازی درز پیدا کرد.

اولین تصاویر فاش شده از گوشی Galaxy S10 +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که به نظر می‌رسد شرکت سامسونگ در جلوگیری از انتشار تصاویر جاسوسی محصولاتش نا‌توان مانده، حال تمام سعی خود را در عدم انتشار تصاویر باکیفیت از محصولات جدید به ویژه خانواده S10 معطوف کرده است. Galaxy S10 نسل جدید پر‌طرفدار‌ترین سری گوشی‌های هوشمند سامسونگ بوده که قرار است ۲۰ فوریه معرفی شود.

پیش‌تر نیز به لطف جاسوسان درونی و بیرونی شرکت سامسونگ، اطلاعات زیادی از مدل‌های S10 و S10+ منتشر شده بود. حال اما اولین تصویر ثبت شده از نسخه نهایی سامسونگ Galaxy S10 در فضای مجازی سر‍‌ و صدای زیادی به پا کرده است. با وجود اینکه کیفیت عکس بسیار پایین است اما نمای کلی صفحه عظیم این گوشی به همراه فریم دور آن قابل تشخیص است. این موضوع به بسیاری از کمپانی‌های رقیب اجازه الهام‌گیری از طرح این گوشی محبوب را پیش از معرفی می‌دهد.


بیشتر بخوانید: گلکسی اس ۱۰ - Galaxy S10 دو ماه دیگر معرفی می‌شود


با وجود این‌که نمی‌توان به‌ طور قطع تشخیص داد تصویر متعلق به مدل S10 یا S10+ است اما وجود حفره بیضی شکل در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش احتمالاً خبر از وجود دو دوربین جلو را می‌دهد که با اطلاعات درز کرده راجع به S10+ همخوانی دارد. گفته می‌شود تصویر متعلق به یکی از کارکنان شرکت سامسونگ است که پس از انتشار آن، به دلیل عدم رعایت نکات امنیتی به شدت مورد مجازات قرار گرفته است. با این وجود استفاده از این گوشی پیش از معرفی آن هم بدون هیچ پوشش استتاری در محیط عمومی بسیار دور از انتظار بوده است. حال تقریباً بیشتر اطلاعات مهم درباره تمامی اعضای خانواده S10 پیش از معرفی در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. از جمله مهم‌ترین تکنولوژی‌های استفاده شده در نسل جدید Galaxy S، می‌توان به سیستم تشخیص اثر انگشت از طریق صفحه نمایش نام‌ برد که از طرف جاسوسان درونی شرکت تایید شده است. همچنین سیستم تشخیص چهره ارتقاء یافته نیز در این مدل عرضه می‌شود.

اولین تصاویر فاش شده از گوشی Galaxy S10 +تصاویر

اولین تصاویر فاش شده از گوشی Galaxy S10 +تصاویر

انتهای پیام/

برچسب ها: فناوری ، Galaxy S10
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار