با پایان مرحله مقدماتی بسکتبال؛

بلند قامتان قم صعود کردند

تیم بسکتبال مهتاب قم به مرحله دوم مسابقات لیگ بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور صعود کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،تیم بسکتبال مهتاب قم با با سه پیروزی در دور برگشت مجوز صعود به مرحله دوم مسابقات لیگ بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور را کسب کرد.

مهتاب قم در نیم‌فصل نخست مقدماتی در گروه خود برابر تیم‌های افلاک لرستان، خانه بسکتبال مهاباد و خانه بسکتبال اسدآباد، نتیجه دو مسابقه را واگذار کرد تا قمی‌ها به ویژه علاقمندان به بسکتبال را از بابت کسب مجوز صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها ناامید کند، اما این تیم در دور برگشت جبران کرد.

بسکتبالیست‌های مهتاب قم در نخستین بازی دور برگشت برابر تیم افلاک لرستان یکی از تیم‌های قدیمی بسکتبال کشور به میدان رفته و برای جبران امتیازات از دست رفته نیم‌فصل نخست، یکی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشته و با نتیجه جالب توجه ۹۲ بر ۸۱ صاحب برتری شدند.

مهتاب در دومین بازی خود از این مرحله مقابل تیم خانه بسکتبال مهاباد میزبان رقابت‌های دور برگشت صف‌آرایی کرد و در پایان یک دیدار سخت و نفس‌گیر تنها با اختلاف چهار امتیاز یعنی ۷۶ بر ۷۲ حریف را برد، ضمن اینکه در سومین بازی مقابل تیم خانه بسکتبال اسدآباد همدان ۷۲ بر ۶۷ پیروز شد تا با سه برد متوالی و مجموعا با چهار پیروزی و دو باخت، بعد از تیم اسدآباد همدان از این گروه مجوز صعود به مرحله بعد را کسب و روز‌های دوم تا پنجم بهمن ماه از رقبای خود در این مرحله میزبانی کند.

انتهای پیام/ش

پایان مرحله مقدماتی بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار