کشف بیش از ۷۶ تن انواع مواد مخدر در استان کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با اقدامات صورت گرفته در حوزه‌ی مبارزه با مواد مخدر، و کشف بیش از ۷۶ تن انواع مواد مخدر از ابتدای امسال استان کرمان رتبه دوم را در کشور کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار بنی اسدی فر فرمانده انتظامی استان کرمان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: متاسفانه ۶۳ تا ۶۵ درصد زندانیان استان مربوط به مواد مخدر است.

وی افزود: در ۹ ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۷۶ تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

بنی اسدی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در حوزه مبارزه و مقابله با مواد مخدر انجام می شود اظهار داشت: شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر باید سهمی از درآمد‌ها و کشفیات اموال قاچاقچیان را به منظور خرید ملزومات موردنیاز، صلاح، مهمات، ضدگلوله و تجهیزات در اختیار رده‌های درگیر قرار دهد.

وی گفت: متاسفانه نرخ سن مصرف مواد مخدر به ویژه در مواد صنعتی رو به کاهش است که آسیبی جدی به بدنه خانواده، جامعه و نیروی انتظامی وارد می‌کند.

سردار بنی اسدی افزود: کشفیات حشیش که در استان ۸ درصد افزایش داشته  در حال حاضر رو به کاهش است، اما باز هم مطلوب نیست.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: در شرق استان کرمان میزان قابل توجهی از عبور و مرور مواد مخدر را داریم و با توجه به شرایط جغرافیایی استقرار پلیس کار دشواری است.

وی در پایان گفت: مواد مخدر موضوعی‌ است که نمیتوان جلوی آن را گرفت، ولی باید تمام تلاش خود را در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از آن داشته باشیم.

انتهای پیام/ی

کرمان رتبه دوم کشور در مبارزه با مواد مخدر

برچسب ها: اعتیاد ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار