استاندار خراسان شمالی گفت: باید در عمل حرف برای گفتن داشته باشیم و خروجی شعارهای مسئولان برای مردم ، نظام و انقلاب مهم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی در نشست با جمعی از اصولگرایان استان با بیان اینکه باید در عمل، حرف برای گفتن داشته باشیم، گفت: بیان مشکلات کار آسانی است و آنچه که در این بین اهمیت دارد خروجی شعار‌های مسئولان برای مردم ، نظام و انقلاب است.
وی با اشاره به اینکه ضعف موجود در جامعه در اجرا و عملیاتی کردن برنامه هاست، افزود: اگر مدیران اجرایی با تشخیص اولویت‌ها به میدان کار وارد شوند، هزینه‌های اضافی از همه حوزه‌ها کاسته می‌شود.

شجاعی نبود مطالبه گری مردم و نبود انسجام و وحدت رویه احزاب و گروه‌های مختلف استانی را دو علت مهم توسعه نیافتن استان برشمرد و گفت: پیشرفت همه جانبه استان ، نیازمند همکاری مردم و همه احزاب است.

استاندار خراسان شمالی توسعه متوازن و همه جانبه استان را طبق سند توسعه از اهداف خود عنوان و اظهارکرد: ظرفیت‌های استان بر کسی پوشیده نیست و آمار و ارقام نشان می‌دهد که خراسان شمالی شایستگی وضعیتی بهتر از اوضاع کنونی را دارد.

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام / ب

استاندار خراسان شمالی در نشست با جمعی از اصولگرایان استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.