خداحافظی فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) بیرجند

صبح امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانده‌ی تیپ مردمی پایه سپاه انصارالرضا بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،صبح امروز

مراسم تودیع و معارفه فرمانده‌ی تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا بیرجند برگزار شد.

در این مراسم سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضای خراسان جنوبی سرهنگ تناکی را به عنوان فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصار الرضای بیرجند معرفی و از زحمات سردار رجب زاده تقدیر کرد.

وی در سخنانی در این مراسم گفت: مبارزه با اشرار و طالبان از اهداف ما و تیپ مردم پایه انصار الرضا تا امروز در همه‌ی صحنه‌ها بوده است.

سردار قاسمی با اشاره به اینکه رسالت سپاه پاسداری است، افزود: سپاه از بین مردم جوشیده است و باید همه‌ی مشکلاتی که بر سر راه مردم و جامعه است را رفع کند.

فرمانده سپاه انصارالرضای استان با بیان اینکه قدرت نرم سپاه مربوط به انقلاب است، افزود: هر چقدر که با خانواده‌های شهدا و مردم بیشتر تعامل داشته باشیم انسجام سپاه بیشتر است. 

وی گفت: در همه‌ی عرصه‌ها سپاه این ظرفیت را دارد که از اساتید دانشگاه‌ها تا محققان و کشاورزان را در این نهاد بسیج جای بدهیم.

سردار قاسمی افزود: خدمات این تیپ پس از ۸ سال دفاع مقدس عموما امنیت و محرومیت زدایی است و یکی از افتخارات ما امروز این است که فرمانده هان این تیپ تمام ریگ‌های کویر نهبندان و کویر غرب طبس را می‌شناسند و با این منطقه آشنایی دارند.

سردار حسن زاده سرپرست منطقه‌ای ثامن الائمه نیز گفت: در سال ۹۸ در دستور کار قرار داده ایم که که با همت پایگاه شهید ناصری خراسان جنوبی اقدامات زیر ساختی اشتغال و کار‌های ارزشمندی انجام بدهیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن امروز در فضای مجازی افکارات ضد انقلابی را تزریق می‌کند به جوانان افزود: تا وقتی مردم را داشته باشیم این نظام بیمه است و این عزت را خواهیم داشت.

حسن زاده با بیان اینکه در اوایل سال ۹۶ قرارگاه شهید ناصری در خراسان جنوبی مستقر شد، اظهارکرد: ما باید در بحث اشرافیت اطلاعاتی دشمنان را رصد کنیم تا نتوانند به منطقه‌ی ما ورود کنند.

وی ادامه داد: ۵ هزار و ۴۰۰ پروژه در سال جاری در نیروی زمینی سپاه افتتاح شد.

حسن زاده تصریح کرد: باید همه‌ی مسئولان استانی پای به عمل بگذارند تا بتوانیم با یکدیگر اقدامات خوبی انجام بدهیم.

مهدوی نژاد جانشین بازرسی کل سپاه کشور نیز گفت: امروزه می بینم که دشمنان در حال شکست خوردن هستند و جامعه ما هر روز بیش از دیروز پیشرفت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هر کس در هر جایی که قرار گرفته است باید تمام تلاش خود را کند که تمام مجموعه‌ای که الان مشاهده می کنیم رشد بیشتری بکند و باید هر گامی که بر میداریم اثر گذار باشد و بر جامعه تأثیر مثبت بگذارد.

انتهای پیام/غ

رسالت سپاه پاسداری است

برچسب ها: سپاه ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.