همزمان با دهه فجر:

نگارخانه تربت جام راه اندازی می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر، نگارخانه‌ای به همت ارشاد اسلامی در این شهرستان راه اندازی می‌شود.

نگارخانه تربت جام راه اندازی می‌شودبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسین حیدر بیگی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام در جلسه گردهمایی انجمن‌های فرهنگی و هنری گفت: در این نگارخانه، بیوگرافی و آثار بزرگان و پیشکسوتان حوزه فرهنگ و هنر به ویژه شهدای والامقام هنرمند به عنوان موزه نگهداری خواهد شد.

وی با تشریح برنامه‌های اجرایی انجمن‌های فرهنگی و هنری در دهه فجر افزود: برنامه‌های سال جاری نسبت به سال‌های گذشته متفاوت است که باتوجه به تقارن دهه فاطمیه با ایام الله دهه فجر، جشن‌ها تا قبل از هفدهم بهمن برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام با بیان این که متاسفانه جامعه نسبت به هنر کوتاهی کرده است، گفت: مردم این خطه، نسبت به برنامه‌های فرهنگی و هنری علاقه‌مند هستند و در این بین برخی کاسبکارانه به حوزه فرهنگ و هنر نگاه می‌کنند.

حیدر بیگی تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی و هنری ارشاد با محوریت کانون بسیج هنرمندان انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: تمامی نهاد‌ها و اداره‌هایی که در نظر دارند جشن و مراسم هنری در سطح شهرستان اجرا کنند، باید مجوز مربوطه را از اداره ارشاد اسلامی اخذ کنند.

حیدر بیگی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: مدیران انجمن‌های فرهنگی و هنری شهرستان، مجموعه طرح‌ها و برنامه‌های سال آینده خود را برای انعقاد تفاهم نامه و تامین اعتبار به اداره ارشاد اسلامی اعلام کنند.
 
انتهای پیام// ز.ج
 
 

نگارخانه تربت جام در دهه فجر افتتاح می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.