معاون فرماندارتربت جام:

حضور پررنگ جوانان زمینه ساز پویایی و نشاط در برنامه‌های دهه فجر

معاون فرماندارتربت جام گفت:بعنوان یک رویکرد برنامه‌ها اجرایی فرهنگی، اجتماعی و بصیرتی دهه فجر را به مردم و به ویژه جوانان و‌نوجوانان محول کنید و از حضور پرشور آنان همانند گذشته بهره ببریم.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،حسن کاظمی معاون فرماندارتربت جام درجلسه هماهنگی ستاددهه فجر گفت:مدیران اجرایی دستاورد‌های ۴۰ساله انقلاب را به نمایش بگذارندو‌امید به آینده رادربرنامه‌ها مدنظر قراردهند.

وی افزود:برخی پرچم‌های سردرب ادارات درشا'ن آن دستگاه دولتی نیست مدیران نسبت به تعویض آن اقدام کندو‌درایجاد جلوه‌های ویژه انقلاب دربرنامه‌ها از ظرفیت نوجوانان و جوانان استفاده کند.

معاون فرماندارتربت جام  گفت :دستگاه‌های اجرایی تکلیف دارند تمام توان و تجهیزات اداری را دراختیار ستاددهه فجر قرار دهند تا با حضور چشمگیر و‌حماسی مردم امسال راهپیمایی ۲۲بهمن تماشایی برگزار شودو یک بار دیگر فتنه‌های دشمنان مانند گذشته خنثی و‌دشمنان آرزوهایشان رابه گورببرند.

کاظمی افزود:دهه فجر امسال متفاوت با سال‌های گذشته است و همگان باید فراتر ازمسائل قانون اداری بایدبا تمام توان و قدرت درمیدان باشند دستاورد‌های انقلاب را به نسل جوان و نوجوان تبیین و روشنگری کند.

وی گفت: مسئولان ستاددهه فجر برنامه‌های این ایام را با محوریت شهدا و تجلیل و ایثاراگران و خانواده آنان وحرمت گذاری به ساحت مقدس حضرت زهرا (س) اجرا کند.

انتهای پیام//م. ط.

برنامه‌های دهه فجر را به مردم، جوانان و نوجوانان واگذارکنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.