رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تربت جام:

انقلاب اسلامی در سایه ولایت فقیه به چهل سالگی رسید

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت جام گفت: انقلاب اسلامی با الگوگیری از سیره عملی حضرت فاطمه زهرا (س) پیروز شد و در سایه ولایت فقیه به چهل سالگی رسید.

انقلاب اسلامی در سایه ولایت فقیه به چهل سالگی رسیدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام زاهدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت جام در مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: حضرت فاطمه(س) دارای مقام و منزلت والایی است که قابل درک برای انسان نیست و هر کس به اندازه درک خود می‌تواند این شخصیت بزرگ را بشناسد و رهرو راه این بانوی بزرگوار که اولین شهید ولایت نیز است، باشد.

وی ادامه داد: به برکت وجود شهدا، ایثارگران، جهادگران و حضور مردم در میدان ها، چهل سال از شکوفایی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری می‌گذرد که این امر به برکت برگزاری مجالس عزاداری برای چهارده معصوم (ع) بوده است.

زاهدی افزود: همه باید در راستای زنده نگه داشتن مجالس دینی، انقلابی و مذهبی و همچنین حفظ و حراست از دستاورد‌های انقلاب سعی و تلاش کنیم و نگذاریم انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد و دشمنان به اهداف شوم خود برسند.
 
انتهای پیام// ز.ج
 

 

پیروزی انقلاب اسلامی با الگوگیری از سیره عملی حضرت فاطمه

برچسب ها: ایثارگران ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار