آماده بهره برداری بودن چهارهزار و ۵۰۰ واحد مسکن خیرساز

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور گفت: چهار هزار و ۵۰۰ تا پنج هزار واحد مسکن خیرساز آماده بهره برداری است و به زودی تحویل خانواده‌های واجد شرایط داده می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، کیومرث سلگی مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور   اظهار داشت: انجمن خیرین مسکن ساز در ۳۱ استان و ۱۲۰ شهرستان فعال شده و اقدامات مطلوبی داشته است.

وی خیرین مسکن ساز را سرمایه‌های اجتماعی دانست و اظهار داشت: به خوبی از این ظرفیت استفاده نشده و لازم است در این استان با انجمن همکاری و هم افزایی بیشتری باشد.

وی تصریح کرد: ۴۰ هزار واحد مسکن ویژه محرومان و خانواده‌های ۲ معلولی توسط انجمن خیرین مسکن ساز عملیاتی شده که از این تعداد کار احداث ۳۰ هزار واحد به اتمام رسیده است.

سلگی، میانگین سهم هر استان از مسکن‌های خیرساز را ۲ هزار و ۲۰۰ واحد برشمرد و گفت: باید از ظرفیت لرستانی‌های مقیم مرکز و خارج در کشور استفاده و خانواده محرومان را به این افراد متصل کرد.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور افزود: این انجمن امادگی فعالیت در بافت‌های فرسوده را دارد چراکه با توجه به وجود مشکلات اجتماعی در این سکونتگاه ها، خیران راحت‌تر می‌توانند با مردم این مناطق ارتباط برقرار کنند.

سلگی نسبت به حضور انجمن خیرین مسکن ساز در طرح‌های مسکن مهر محرومان نیز اعلام آمادگی کرد و گفت: با توجه به اینکه بسیاری از ساکنان خاشیه شهر‌ها زنان سرپرست و یا خانواده‌های بدسرپرست هستند انجمن خیرین مسکن ساز ۳۰ درصد نیاز خرید، رهن یا تعمیر مسکن این افراد را تامین می‌کند و مابقی با همکاری استان و ستاد اجراییی فرمان حضرت امام (ره) تامین می‌شود.

به گفته وی ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول با همکاری دستگاه‌های مرتبط و دبیری انجمن خیرین مسکن ساز دارای خانه شده اند که از این رقم، بیش از هشت هزار واحد عملیاتی شده است.

انتهای پیام/م

چهارهزار و ۵۰۰ واحد مسکن خیرساز آماده بهره برداری است

برچسب ها: بنیاد مسکن ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.