مدیرکل پست لرستان خبر داد؛

4 میلیون مرسوله پستی در لرستان جابجا شده است

مدیرکل پست استان لرستان گفت: در ۹ ماهه امسال چهار میلیون مرسوله از طریق ۷۸۳ صندوق پستی در لرستان جابجا شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمد ناظری، مدیرکل پست استان لرستان گفت: ۹ طی ماهه امسال چهار میلیون مرسوله پستی در لرستان جابجا و از این تعداد ۲ میلیون و ۵۰۰ مرسوله پستی توزیع شده است.

وی عنوان کرد: حدود ۵۰۰ واحد پستی در استان لرستان فعال است که از این تعداد ۶۰ واحد شهری و مابقی روستایی هستند.

مدیرکل پست لرستان بیان کرد: فعالیت‌های پستی در سطح استان در قالب ادارات پست، دفاتر پیش‌خوان، دفاتر ICT، نمایندگی روستایی و باجه پستی صورت می‌گیرد.

ناظری خاطرنشان کرد: صندوق‌های پست معابر شهری در سطح استان ۲۰۳ واحد، روستایی ۳۰۱ واحد و صندوق‌های شخصی ۲۷۹ عدد است.

وی به اجرای طرح جی‌نف اشاره و تاکید کرد: این طرح در راستای اقتصاد مقاومتی و اجرای توسعه خدمات الکترونیک پست پیگیری شده که هدف از اجرای آن افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها در سه بخش کد پستی، ژئو کد کردن نشانی و سیماک و شفاف‌سازی ارائه خدمات و سرویس‌دهی بهتر اینترنت است.

مدیرکل پست لرستان ادامه داد: با اجرای این طرح شهروندان می‌توانند با ورود به سایت پست کد پستی خود را وارد سیستم کرده و آدرس استاندارد خود را دریافت کنند.

ناظری با بیان این که اطلاعات دقیق و به موقع سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف در سرعت بخشیدن به اتمام طرح موثر است، افزود: اجرای طرح جی‌نف به معنای طرح ملی نشانی پستی استاندارد موجب سهولت در کار سازمان‌ها و تسریع در ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن و تکریم ارباب رجوع می‌شود.

وی اضافه کرد: در صورت ارائه نقشه طرح هادی از سوی بنیاد مسکن به پست، طرح جی‌نف در سال ۹۸ در روستا‌های استان لرستان اجرا می‌شود.

مدیرکل پست لرستان گفت: عملکرد این طرح در سال گذشته در استان لرستان ۱۵۰ هزار و ۷۶۵ رکورد و برنامه سال جاری آن ۷۰ هزار و ۶۰۰ رکورد است.

ناظری اظهار کرد: طرح سیماد که به منظور ارسال و دریافت مکاتبات مردمی به دستگاه‌های اجرایی است، در دستور کار پست لرستان قرار دارد.

انتهای پیام/م

جابجایی ۴ میلیون مرسوله پستی در لرستان

برچسب ها: پست ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.