برگزاری همایش توجیهی ارسال ودریافت نامه های مردمی در خرم آباد

همایش توجیهی ارسال ودریافت نامه های مردمی از طریق دفاتر پیشخوان شهری ودفاتر پستی باهمکاری نهاد ریاست جمهوری واستانداری برگزار شد.

امیری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ گفت:این  همایش با حضور کارشناسان ومدیران دستگاه‌های اجرایی استان در رابطه با ارسال ودریافت نامه‌های مردمی از طریق دفاتر پیشخوان و پستی برگزار شد.

وی افزود: سال گذشته ماهمایشی داشتیم در رابطه با حذف کاغذ که بسیار تاثیر گذار بود و در دستگاه‌های اجرایی استان اثر مطلوبی داشت امسال هم این همایش را داریم وتا چند روز آینده هم عملیات اجرایی این طرح به همراه ۹ طرح دیگر در حوزه فناوری در سطح استان که بیشتر هم بحث خدمات دهی به مردم است انجام می‌شود که خوشبختانه استان لرستان باتوجه به تاکید استاندار این اهتمام وجود دارد وبا همت واراده‌ای که درمدیران است قابل انجام است.

وی ادامه داد: استان لرستان به عنوان استان پایلوت برای اجرای این طرح انتخاب شده است و لازمه انجام این کار این است که دستگاه‌های اجرایی وظایف و اختیاراتی که قابل واگذاری به دفاتر پیشخوان و ict روستایی است را واگذار کنند واز طرفی دستگاه‌های استانی و ملی از این دومجموعه حمایت کنند که بتوانند به نحو مطلوب خدمات مورد نظر را به مردم ارائه دهند.

حسین ملاجردی مدیرکل دبیرخانه نهاد ریاست جمهوری هم در ادامه گفت: این همایش برای عملیاتی کردن دفاتر پست پیشخوان راه اندازی شد.

وی افزود: این بخشنامه سال گذشته از طرف سازمان اداره استخدامی به سراسر دستگاه‌ها ابلاغ شد ودستگاه‌ها ملزم هستند که نامه‌ها ومکاتبات رابه صورت الکترونیکی به دفاتر پست پیشخوان تحویل بگیرند وبه متقاضیان تحویل دهند.

وی ادامه داد: استان لرستان خوشبختانه رتبه اول را در الکترونیکی کردن مکاتبات دارد و انتظار داریم از مسئولین استان ومقامات دستگاه‌هایی که در استانداری هستند این دفاتر پیشخوان وپست را به ict روستایی برسانند وآنجاست که ما می‌توانیم روستایی را اگر خدماتی نیاز دارد راحتتر از دستگاه دولتی دریافت کند.

انتهای پیام/م

برگزاری همایش توجیهی ارسال ودریافت نامه های مردمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.