از اول سال جاری تاکنون؛

۷۲۳ هزار مسافر با اتوبوس جابجا شده اند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : از اول سال جاری تاکنون ۷۲۳ هزار مسافر با اتوبوس، یک میلیون و ۹۰۸ مسافر با مینی بوس و سواری، جابجا شده اند.

۷۲۳ هزار مسافر با اتوبوس جابجا شده اندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، از صدور ۵۰۵ هزار بار نامه از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد.

فریبرز کرمی  تناژ کالا‌های جابجا شده در این مدت را هفت میلیون و ۵۸۳ هزار تن اعلام کرد و افزود: در این مدت نیز ۴۹۷ هزار سفر در سطح استان کرمانشاه انجام شده است.

وی اظهار داشت: از اول سال جاری تاکنون ۷۲۳ هزار مسافر با اتوبوس، یک میلیون و ۹۰۸ مسافر با مینی بوس و سواری، ۴۵۰ نفر از طریق تردد بین المللی و ۵۳۷ هزار نفر نیز به صورت دربستی در سطح جاده‌های استان کرمانشاه جابجا شده اند.

وی مسافت طی شده با اتوبوس را ۲۴ میلیون کیلومتر، مینی بوس و سواری را ۲۹ میلیون کیلومتر و خودرو‌های دربستی را پنج میلیون و ۵۰۰ هزار کیلومتر اعلام کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در ادامه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۲ هزار صورت وضعیت برای اتوبوس ها، ۲۴۵ هزار برای مینی بوس و سواری، ۱۰۲ عدد برای خودرو‌های بین المللی و نیز ۲۶ هزار برای خودرو‌های دربستی صادر شده است.


انتهای پیام/ز

صدور ۵۰۵ هزار بار نامه از ابتدای سال جاری تاکنون

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.