برخورد با ۲۳۲ دستگاه تاکسی متخلف/ بیش از ۳۸۰ خودروشخصی توقیف شدند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت: از ابتدای سال تاکنون با ۲۳۲ دستگاه تاکسی متخلف به علت نداشتن پروانه، اضافه بار، عدم رعایت نظافت تاکسی و سایر کدهای تخلفی برخورد شده است.

برخورد با ۲۳۲ دستگاه تاکسی متخلف/ بیش از ۳۸۰ خودروشخصی توقیف شدندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سجاد سلیمانی  مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه از سال ۹۳ تا کنون بیش از ۳۲۵۰ دستگاه خودرو شخصی غیرمجاز در کرمانشاه توقیف شده است گفت:  خودروهای متخلف بار اول ۱۵ روز توقیف، بار دوم به مدت یک ماه و بار سوم برای تصمیم گیری به مراجع قضایی معرفی شده اند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه و حومه از نظارت و بازرسی ۶ اکیپ گشت به صورت روزانه ومستمر در سطح شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: یکی از الزماتی که باید تاکسیرانان رعایت کنند داشتن کارت شهری رانندگی است.

وی با تاکید بر اینکه واحد بازرسی مستقر در میدان آزادی به صورت شبانه روزی فعال است گفت: به شکایات تلفنی یا مکتوب مردم در اسرع وقت رسیدگی و در صورت مشخص شدن تخلف برخورد جدی انجام می شود و ۳۸۷ خودروی مسافربر شخصی در کرمانشاه از ابتدای سال تا کنون  توقیف شدند.

سلیمانی افزود: از ابتدای سال تاکنون با ۲۳۲ دستگاه تاکسی متخلف به علت نداشتن پروانه، اضافه بار، عدم رعایت نظافت تاکسی و سایر کدهای تخلفی برخورد شده است.

 انتهای  پیام/ز


۶ اکیپ گشت به صورت روزانه ومستمر در سطح شهر کرمانشاه فعالیت می کنند

برچسب ها: تاکسیرانی ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار