رئیس اداره توسعه کارآفرینی اردبیل؛

کنفرانس ملی اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی در اردبیل برگزار می‌شود

رئیس اداره توسعه کارآفرینی اردبیل گفت: کنفرانس ملی راهکار‌ها و چالش‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احسان کاتب، رئیس اداره توسعه کارآفرینی استان اردبیل افزود: کنفرانس ملی راهکار‌ها و چالش‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل و دانشگاه جامع علمی و کاربردی آرمان سوله برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مدیریت و اقتصاد دو کلید واژه‌ای هستند که در ادبیات پیشرفت همه جانبه کشور نقش بسزایی دارند و می‌بایست با نگاهی عمیق و موشکافانه این دو مفهوم بنیادین را در کنار هم قرار داد تا به تدابیر ارزنده و راهگشا دست یافت.

رئیس اداره توسعه کارآفرینی استان اردبیل افزود: ایجاد چنین نگاهی به هم افزایی و هم اندیشی و همگرایی نیاز دارد که یکی از بهترین ابزار تحقق آن برگزاری کنفرانسه‌ای علمی است که به عنوان موتور محرک رویداد‌های بزرگ علمی و تحولات فناورانه به شمار می‌روند.

کاتب بیان کرد: این کنفرانس در سه محور اصلی اقتصاد، مدیریت و حقوق و با رویکرد ویژه اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی با همکاری با همکاری دانشگاه جامع علمی و کاربردی آرمان سوله و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ح

اردبیل میزبان کنفرانس ملی اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی

برچسب ها: اقتصاد ، کارآفرینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.