مدیر عامل هلدینگ خبری «راشا تودی»:

مرضیه هاشمی تنها به جرم کار کردن در ایران بازداشت شده است

کیسلیوف گفت: مرضیه هاشمی را تنها به این جرم که ایرانی و مسلمان است و برای ایرانی‌ها کار می‌کند، بازداشت کرده‌اند.

مرضیه هاشمی تنها به جرم کار کردن در ایران بازداشت شده استبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌  «دیمیتری کیسلیوف» مدیر عامل هلدینگ خبری «راشا تودی» بازداشت مرضیه هاشمی در آمریکا را نشانه ناتوانی سیاست‌های ایالات متحده خواند.

کیسیلیوف افزود: آمریکا در تمام جهان دست به گروگان گیری می‌زند چرا که می‌خواهد از این طریق بر سیاست دیگر کشور‌ها تاثیر بگذارد؛ متاسفانه شاهد ما هستیم که این بار این اتفاق برای مرضیه هاشمی مجری و خبرنگار ایرانی رخ داده است.

وی با بیان اینکه این خبرنگار ایرانی بی گناه است، اظهار کرد: هاشمی تنها به جرم اینکه برای دیدن برادر بیمار خود به آمریکا سفر کرده، بازداشت شده است.

کیسلیوف در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در مسکو  با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها مرضیه هاشمی را فقط به این جرم که ایرانی و مسلمان است و برای ایرانی‌ها کار می‌کند، بازداشت کرده‌اند، یادآور شد: تمامی رسانه‌های آزاد باید از خانم هاشمی به صورت گسترده حمایت کنند.

وی به وضعیت مشابه خبرنگاران خود در آمریکا اشاره کرد و ادامه داد: علاوه بر خبرنگاران روسیه امروز، اتباع روس هم با مشکل مواجه هستند چرا که مسئولان ایالات متحده آنان را می‌دزدند و به کشورشان منتقل می‌کنند.

کیسلیوف با اشاره به حضور خود در ایران افزود: من در ایران بوده‌ام و احساس بسیار گرمی در مورد ایران و ایرانی دارم.

گفتنی است؛ هولدینگ خبری «راشا تودی»، بزرگ‌ترین نهاد خبری در این کشور است که بخش‌های ریانووستی، اسپوتنیک، راشاتودی، روسیه الیوم، لنتا، راپتلی و ... را شامل شده و اخبارش به بیش از ۴۰ زبان دنیا منتشر می‌گردد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار