رئیس کمیته امداد نازلو خبر داد

پرداخت ۴۶۵ میلیون تومان زکات توسط مردم نازلو

مردم خیر و نیکوکار نازلو در ۹ ماهه امسال بیش از ۴۶۵ میلیون تومان زکات پرداخت کرده‌اند.

نوروزعلی راستگو، رئیس کمیته امداد نازلو در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت: مردم خیر و نیکوکار این شهرستان در ۹ ماهه امسال بیش از ۴۶۵ میلیون تومان زکات پرداخت کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: میزان زکات پرداختی مردم نازلو در سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته بیش از ۶۷۷ درصد رشد داشته است.
 
رئیس کمیته امداد نازلو با اشاره به خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به افراد تحت حمایت، عنوان کرد: خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به مددجویان این شهرستان در ۹ ماهه سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است.
 
وی افزود: از ابتدای سال جاری، ۲۷۰ مورد خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان نیازمند ارائه شده و کمیته امداد نازلو در ۹ ماهه امسال ۴۰ میلیون تومان تسهیلات درمانی به مددجویان این شهرستان پرداخت کرده است.
 
راستگوبیان کرد: مردم خیر نازلو مشارکت خوبی در پرداخت صدقه داشته اند و در ۹ ماهه امسال، بیش از ۶۹ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند که این رقم، نسبت به زمان مشابه سال گذشته نزدیک به ۵ درصد رشد داشته است.
 
وی با اشاره به ساخت مسکن مددجویی در نازلو، بیان کرد: به منظور تهیه سرپناه برای مددجویان، از ابتدای سال جاری ۶ مسکن مددجویی شهری و روستایی در این شهرستان احداث شده است.
 
رئیس کمیته امداد نازلو تصریح کرد: تعداد مسکن احداث شده در سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته و برای ساخت مسکن مددجویی در ۹ ماهه امسال ۲۷۰ میلیون تومان هزینه شده است.
 
وی با اشاره به ایجاد اشتغال پایدار، عنوان کرد: در ۹ ماهه سال جاری، ۱۲۴ خانوار با جمعیت ۳۲۴ مددجو از دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی استفاده کرده اند که نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است.
 
راستگو یادآور شد: از ابتدای امسال ۷۵۴ خانوار با جمعیت ۱۴۲۰ مددجو در این شهرستان تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفته اند.
 
وی تاکید کرد: هم اکنون ۲۲۷۳ خانوار نیازمند، با جمعیت ۵۳۲۵ مددجو تحت حمایت کمیته امداد نازلو بوده و از خدمات و تسهیلات این نهاد بهره‌مند هستند.
 
رئیس کمیته امداد نازلو با بیان برآورده شدن اهداف و برنامه‌های ۹ ماهه کمیته امداد این شهرستان، گفت: برگزاری جشن نیکوکاری و تکمیل پروژه‌های نیمه کاره مسکن، از اهم اهداف و برنامه‌های کمیته امداد نازلو برای سه ماهه پایانی امسال است.
 
انتهای پیام/م
 

افزایش پرداخت زکات در نازلو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۲۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
از مردم نوع دوست و خیر بخش نازلو تقدیر و تشکر می شود.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۳۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
از زکات دهندهندگان و مسئولین تشکر و قدردانی میشود.