رئیس کمیته امداد بوکان خبرداد:

کارکنان شرکت گاز بوکان ، به صف حامیان ایتام پیوستند

رئیس کمیته امداد بوکان گفت: پنج نفر از کارکنان شرکت گاز بوکان، به صف حامیان ایتام پیوستند.

قادر درویشی رئیس کمیته امداد امام خمینی بوکان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،اظهار داشت: کارکنان شرکت گاز این شهرستان، به صف حامیان ایتام پیوستند و حمایت از هشت نفر فرزند یتیم و محسنین را بر عهده گرفتند.

وی با بیان اینکه طی نشستی که با تعداد کثیری از کارکنان شرکت گاز بوکان به همت رئیس محترم این نهاد برگزارشد، برنامه طرح اکرام ایتام و محسنین برای کارکنان حاضر در جلسه تشریح و تبیین شد، افزود: در این جلسه که ریاست، کارشناس مشارکت‌های مردمی و کارشناس طرح اکرام کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان حضور داشتند، در مرحله اول، تعداد پنج نفر از کارکنان شرکت گاز این شهرستان حمایت از هشت نفر فرزند یتیم و محسنین را برعهده گرفتند.

درویشی اذعان داشت: همچنان منتظر یاری سایر مسئولین و کارکنان ادارات سطح شهرستان هستیم.

۵ هزار و ٨٨ خانوار بوکانی با جمعیت ۱۰ هزار و ۲۳ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که این تعداد ٦.۸٥ درصد خانوار‌های این شهرستان را شامل می‌شود.

کمیته امداد امام خمینی (ره) از جمله اولین نهاد‌هایی است که پس از گذشت مدت کوتاهی از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ۱۴ اسفند ۱۳۵۷ توسط رهبر فقید انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) با هدف ساماندهی و رسیدگی به وضعیت معیشت امور محرومان و نیازمندان کشور تأسیس شد.

امداد رسانی و حمایت از افراد و خانواده‌های نیازمند با رعایت کرامت انسانی و عزت نفس آنان، حمایت هدفمند و ترویج فرهنگ کار میان افراد و خانواده‌های تحت پوشش، تلاش برای پیشگیری از تولید نظام یافته فقر در کشور، کمک به بهبود فضای کسب و کار و اشتغال پایدار اقشار نیازمند، ارایه خدمات اجتماعی و حمایتی در جهت توانمند سازی نیازمندان شامل توسعه پوشش بیمه اجتماعی، از جمله فعالیت این نهاد است.
 
انتهای پیام/م
 

پیوستن پنج نفر از کارکنان شرکت گاز بوکان، به صف حامیان ایتام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.