رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست:

شرایط کیفی هوای تهران به دلیل بارش‌ها بهتر شده است

زندی با بیان اینکه امسال ۱۸ روز هوای پاک داشتیم، گفت: شرایط کیفی هوای تهران به دلیل بارش‌ها و تغییرات اقلیمی بهتر شده است.

رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیستبه گزارش خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود زندی رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست در نشست کارگروه ملی مصوبات کاهش آلودگی هوای کشور اظهار کرد: سال گذشته ۱۲ روز هوای پاک داشتیم که امسال به ۱۸ روز رسیده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۲۱۱ روز سالم داشتیم که امسال به ۲۳۸ روز افزایش پیدا کرده است، افزود: در سال ۹۶ روز‌های ناسالم برای گروه‌های حساس ۷۸ روز بود که در سال ۹۷ به ۵۰ روز رسید.

رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه در سال ۹۶، روز ناسالم برای همه افراد داشتیم، اظهار کرد: امسال با چنین وضعیتی روبرو نشدیم.

زندی با اشاره به اینکه شاخص آلودگی هوا ذرات ازن است که سال گذشته با توجه به افزایش آن‌ها ۳۵ روز هوای ناسالم داشتیم، تصریح کرد: در سه ماه ابتدای سال با پدیده گرد و غبار هم رو به رو بودیم که آثار آن به تهران نیز خواهد رسید.

رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست خاطرنشان کرد: شرایط کیفی هوای تهران به دلیل بارش‌های امسال و تغییرات اقلیمی و همچنین تلاش دستگاه‌ها بهتر شده و امیدواریم تا پایان سال نیز این وضعیت ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
باید از خداوند سپاسگزار بود و درخواست کرد تا دوباره باران و برف رحمت رو بر سر ما بباراند
آخرین اخبار