ماجرای شاهکار چندصد میلیونی مدیران استقلال بدون یک دقیقه بازی!

مرتضی آقاخان بازیکن جدید تیم استقلال که در تابستان سال جاری به این تیم پیوست برای دومین بار طی ماه‌های گذشته جراحی می‌شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مهاجم تیم استقلال که با حرف و حدیث‌هایی مرتبط به آسیب دیدگی قبلی اش در تیم پیکان از این باشگاه جدا و در فصل نقل و انتقالات تابستانی ۱۳۹۷ راهی تیم استقلال شد به تازگی دومین آسیب دیدگی اش طی ۶ ماه اخیر را تجربه کرد. این بازیکن در مردادماه امسال و در اولین جلسه حضورش در تمرینات گروهی استقلال از ناحیه مچ پا دچار شکستگی شده و مجبور به جراحی ناحیه آسیب دیده شد.

ماجرای پاشنه آشیل  آقاخان و شاهکار چندصد میلیونی مدیران استقلال بدون یک دقیقه بازی!

آقاخان در این مدت تا اوایل دیماه سال جاری با حضور هر روزه در کلینیک فیزیوتراپی دکتر امین نوروزی معاونت ورزشی باشگاه استقلال به مداوای مصدومیتش مشغول بود و در شروع دور جدید تمرینات به اتفاق دیگر بازیکنان راهی ترکیه و اردوی خارج از کشور شد.

آقاخان در همین فاصله اندک و در شروع دوباره تمرینات از ناحیه آشیل پا دچار پارگی شده و زودتر از بقیه به تهران برگشت. ام. آر. آی انجام شده روی پای این بازیکن مشخص کرد باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد و بر اساس اعلام کادر پزشکی باشگاه استقلال آقاخان روز یکشنبه هفته آینده هفتم بهمن ماه باید پای خود را به تیغ جراحی بسپارد.

ماجرای پاشنه آشیل  آقاخان و شاهکار چندصد میلیونی مدیران استقلال بدون یک دقیقه بازی!

آقاخان در این فصل حتی یک دقیقه هم برای استقلال به میدان نرفته و آخرین بازی رسمی او در لیگ برتر هفدهم به ۱۰ اسفند سال ۹۶ در هفته بیست و پنجم برمی گردد. بازی پیکان (تیم قبلی آقاخان) مقابل تراکتورسازی در تبریز که این بازیکن در دقیقه ۸۲ به جای ماهان رحمانی به زمین رفت و ۸ دقیقه درون میدان بود. دیداری که در نهایت با برد یک بر صفر پیکانی‌ها به پایان رسید. دیداری که ۱۰ ماه و ۲۱ روز پیش برگزار شد!

ماجرای پاشنه آشیل  آقاخان و شاهکار چندصد میلیونی مدیران استقلال بدون یک دقیقه بازی!

آقاخان پس از آن بازی در تمرینات پیکان مصدوم شد و تا مدتها دور از میادین بود. با این همه در فصل نقل و انتقالات به باشگاه استقلال معرفی شده و سیّد پندار توفیقی معاونت ورزشی وقت باشگاه با این بازیکن قرارداد داخلی بست ولی در ادامه سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه از سمت خود کناره گیری کرده و مدیریت جدید قرارداد این بازیکن را در هیئت فوتبال تهران به ثبت رساند!

چندی قبل افتخاری در حاشیه مراسم نشست خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در جمع خبرنگاران مدعی شد پس از استقرار امیرحسین فتحی در باشگاه استقلال درباره مصدومیت این بازیکن به وی تذکر داده و از او خواسته با این بازیکن قرارداد نبندند.

ماجرای پاشنه آشیل  آقاخان و شاهکار چندصد میلیونی مدیران استقلال بدون یک دقیقه بازی!

این اتفاق در شرایطی رخ داده که با توجه به طول درمان ۴ تا ۶ ماهه جراحی تاندون آشیل پا به احتمال زیاد باشگاه استقلال نام این فوتبالیست را از لیست بازیکنان خود خارج خواهد کرد. در حالی که استقلال پیش از این نیز نام الحاجی گرو و مارکوس نویمایر را از فهرست بازیکنان خود خارج کرده و قرار است این اتفاق برای جابر انصاری که از سایپا و نساجی مازندران هم پیشنهاد دارد رخ بدهد.

ماجرای پاشنه آشیل  آقاخان و شاهکار چندصد میلیونی مدیران استقلال بدون یک دقیقه بازی!

ناگفته نماند؛ باشگاه استقلال هنوز هیچ بازیکن جدیدی غیر از دو فوتبالیست رده امید به نام‌های معراج پورتقی و زکریا مرادی را به جمع بازیکنان خود اضافه نکرده، در حالی که پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۱۴ بهمن بسته خواهد شد و استقلال در هفته شانزدهم روز پنجشنبه ۱۸ بهمن به مصاف پیکان (تیم قبلی مرتضی آقاخان) خواهد رفت.

منبع: مشرق

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار