انقلاب با لطف و نگاه ائمه به وقوع پیوسته و پیروز شد

آموزش و پرورش صیدون پیروزی انقلاب را نتیجه توسل به ائمه و الهام گرفتن از پیام‌های آنان دانست.

ستار آژند، مدیرآموزش و پرورش منطقه صیدون در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه هم اندیشی معاونین و مربیان پرورشی، جهت اجرای برنامه‌های دهه فجر در سالن غدیر اداره برگزار شد.

وی ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و توضیح در مورد زمان‌های مختلف شهادت حضرت فاطمه (س) و خیر مقدم به معاونین و مربیان، بیان داشت: فاطمه سرور زنان و بانوان عالم است که با توسل به ایشان و همه ائمه اطهار می‌توان به قله‌های بلند موفقیت و پیروزی رسید.

آژند عنوان کرد: برداشتن قدم‌های بلند و مثبت، نیازمند همکاری، همفکری و پشتکار جمعی است و نیرو‌های پرورشی می‌توانند با توجه به نقش و وظیفه‌ای که دارند، با همکاری و همفکری اتفاقات مثبتی را در منطقه برنامه ریزی کرده و رقم بزنند.

مدیرآموزش و پرورش منطقه صیدون افزود: ما ایام دهه فجر را پیش رو داریم؛ همه ما می‌دانیم سطح امکانات رفاهی قبل از انقلاب در منطقه ما چگونه بوده است، اما در طول ۴۰ سال گذشته به برکت انقلاب اسلامی همه مناطق ازجمله منطقه ما از نعمت‌هایی که حقشان بود بهره‌مند شده و در حال رشد هستند.

وی بیان داشت: دشمنان برای ۴۰ سالگی انقلاب نقشه کشیده بودند و با راه اندازی جنگ نرم و تاثیر بر باور‌های عمومی سعی داشتند در مسیر رشد انقلاب، خلل ایجاد کنند، اما با درایت رهبر معظم و بصیرت ملت ایران این توطئه‌ها خنثی شده و حتی به فرصت تبدیل شده است.

رفیع زاده، دبیر جلسه و معاونت پرورشی آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش با توجه به جمعیت زیادی که در بر گرفته تاثیر نیز بر جامعه و روند رشد آن دارد؛ اما مدیریت و برنامه ریزی جهت رسیدن به اهداف مورد نظر، نیازمند همکاری، همدلی و اتحاد است و مربیان پرورشی می‌توانند با معاشرت با مدیران مدارس و سایر همکاران به اجرای هر چه بهتر برنامه کمک کنند.

وی افزود: تزکیه بر تعلم مقدم است و اگر چه کنکور و آموزش علمی باعث رسیدن به مدارج بالای علمی می‌شود، اما ما باید امور پرورشی مانند ارزش‌ها و اخلاق، مهارت‌های اولیه زندگی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، سلامت فیزیکی و روانی جامعه را در اولویت قرار داده و به آنان توجه ویژه کنیم.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.