اجرای مرحله اول طرح توانمندسازی مدارس

معاون تربیتی آموزش و پرورش بهبهان گفت: مرحله اول طرح توانمندسازی دانش آموزان، اولیاء و کارکنان با عقد ۴۳ تفاهم نامه اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حبیب الله تبریزی معاون تربیتی آموزش و پرورش بهبهان بیان داشت: حفظ و حفاظت کودکان، نوجوانان و جوانان در برابر خطرات و آسیب‌های اجتماعی که در جامعه روند صعودی و نگران کننده داشته، بسیار ضروری است.

وی افزود: شناخت کامل دست اندکاران و برنامه ریزان هر جامعه‌ای از تهدیدات موجود برای خانواده و دانش آموزان و تلاش در انجام اقدامات لازم و مناسب در جهت جلوگیری از بروز و کاهش رفتار‌های پر خطر می‌تواند سلامت روحی و روانی جامعه را به دنبال داشته باشد.

تبریزی بیان کرد: اقدامات بسیاری در راستای اهمیت دادن و جلب توجه به رفتار‌های پرخطر در مدارس و برای اولیاء صورت پذیرفته است که با توجه به نقش مهم نیروی انسانی آگاه می‌توان طرح توانمندسازی را نام برد.

معاون تربیتی آموزش و پرورش بهبهان گفت: مرحله اول طرح توانمندسازی دانش آموزان، اولیاء و کارکنان و زیر پوشش قراردادن ۹ دبستان، ۱۰ دبیرستان دوره اول، ۸ دبیرستان دوره دوم و ۱۶ مربی پرورشی با عقد تفاهم نامه انجام شد.

تبریزی تصریح کرد: برگزاری هفتمین جشنواره نوجوان سالم از مهمترین فعالیت‌هایی است که در مدارس بدان تاکید و توجه ویژه شده است.

وی در پایان بیان داشت: اجرای مانور یک هفته‌ای مبارزه با اعتیاد در مدارس به صورت نمایشگاه عکس و پوستر، آموزش دانش آموزان، توزیع ۲۴۰ نسخه کتاب پیشگیری اولبه از اعتیاد و رفتار‌های پرخطر و برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی برای معلمان، دانش آموزان و اولیاء از اقدامات انجام شده در این زمینه است.

انتهای پیام/م

طرح توانمندسازی مدارس در بهبهان آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.