استاندار اردبیل؛

منطقه ویژه اقتصادی نمین آماده پذیرش سرمایه گذاران است

استاندار اردبیل گفت: منطقه ویژه اقتصادی نمین آماده پذیرش سرمایه گذاران است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل پیش از ظهر امروز در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی نمین از فراهم شدن امکانات لازم برای استقرار صنایع و واحد‌های تجاری و صنعتی در این منطقه خبر داد.
وی ضمن اشاره به آغاز عملیات اجرائی اولین واحد تولیدی در این منطقه اظهار داشت: کارخانجات تولید بلور و کریستال و ظروف چدنی در وسعت ۴۰ هکتار و با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی و ظرفیت اشتغال ۱۵۰۰ نفر، از اواخر سال گذشته در این منطقه آغاز شده است و علیرغم مشکلات اقتصادی پیش آمده به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
مدیر عامل شرکت بازرگانی شاهد به عنوان مقام مسئول منطقه ویژه اقتصادی نمین نیز در این بازدید با ارائه گزارشی از وضعیت موجود این منطقه اعلام کرد و افزود: ظرف ۳ سال گذشته که مسئولیت این منطقه به این شرکت محول گردیده است طرح جامع منطقه تدوین و به تایید نهایی رسیده است و زیرساخت‌های لازم با کمک و حمایت‌های مسئولان استان و به ویژه تلاش‌های پیگیرانه استاندار اردبیل ایجاد شده است.
حمیدرضا نوفلی همچنین از تسریع بیشتر در عملیات عمرانی در منطقه ویژه اقتصادی خبر داد و اظهار داشت: با حمایت‌ها و هماهنگی دستگاه‌های اجرائی استان اردبیل آماده واگذاری اراضی منطقه به سرمایه گذاران عزیز هستیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل نیز از احداث جاده دسترسی به طول ۵ کیلومتر، خط تغذیه گاز ۲۵۰ پوندی به طول بیش از ۳ کیلومتر و احداث ایستگاه T.B.S و احداث خط انتقاب برق ۲۰ کیلوولت به طول ۵ کیلومتر در منطقه خبر داد.
بهروز ندایی اظهار داشت: تمام زیرساخت‌های لازم برای نیاز‌های اولیه منطقه ویژه اقتصادی نمین در فاز پیشران آن فراهم شده است و قابلیت افزایش امکانات و انرژی‌های مورد نیاز متناسب با نیاز و درخواست سرمایه گذاران مهیا است.
انتهای پیام/ح

فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای نیاز‌های اولیه منطقه ویژه اقتصادی نمین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.