پیام تسلیت سردار سلیمانی برای درگذشت جانباز دفاع مقدس:

سردار رجائی شهیدی زنده بود که تا آخرین لحظه‌ از مجاهدت دریغ نکرد

در پی درگذشت سردار حاج حسین رجایی جانباز دفاع مقدس، در پیام تسلیتی، این جانباز را شهید زنده نامید.

پیام تسلیت سردار قاسم سلیمانی برای درگذشت حاج حسین رجایی جانباز دفاع مقدس+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با انتشار خبر درگذشت سردار حاج حسین رجایی جانباز دفاع مقدس، سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد و در آن اظهار داشت سردار رجائی شهیدی زنده بود که تا آخرین لحظه‌ی عمر با برکت خود، آنی از مجاهدت در دفاع از اسلام، انقلاب و جمهوری اسلامی دریغ ننمود و بارها در صحنه‌های گوناگون به شرف جانبازی نائل آمد.

متن پیام تسلیت سردار سلیمانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا الله عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا
‌‌
بار دیگر خبر عروج آسمانی یکی دیگر از یادگاران دوران عزتمند دفاع مقدس در فضای عطر آگین میهن اسلامی و دیار کریمان، استان کرمان منتشر گردید.

برادر نستوه و جانباز بی‌ادعای عرصه‌ دفاع از حریم اسلام عزیز، حاج حسین رجایی پس از دوره‌ نسبتا طولانی بیماری، از دنیای فانی رخت بر بست و به دیار باقی شتافت. این رزمنده رشید و بصیر پس از اتمام جنگ تحمیلی نیز از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نکرد و ابتداء در شرق کشور با اشرار و گروههای منحرف و سپس در کسوت اولین مدافعان حرم آل الله به مبارزه با اذناب و ایادی استکبار جهانی پرداخت و منشاء خدمات شایانی در این مسیر نورانی گردید.

سردار رجائی شهیدی زنده بود که تا آخرین لحظه‌ی عمر با برکت خود آنی از مجاهدت در دفاع از اسلام، انقلاب و جمهوری اسلامی دریغ ننمود و بارها در صحنه‌های گوناگون به شرف جانبازی نائل آمد.

رحمت خداوند بر آن جانباز مجاهد که از دوران نوجوانی تا واپسین دمِ حیاتِ با برکت خود پیوسته در حال ایثار و فداکاری بود و در نهایت در سِلکِ مجاهدین و لباس جهاد به قافله‌ دوستان شهیدش پیوست.

اینجانب ارتحال شهادت‌گونه این فرمانده دلاور دوران عزّت و شرف دفاع مقدس را به پدر و مادر، خانواده گرانقدرش، برادران و خواهران و همه دوستان مجاهدش تسلیت عرض می‌نمایم.

برادرتان قاسم سلیمانی. ۹۷/۱۱/۲

پیام تسلیت سرلشکر قاسم سلیمانی برای درگذشت

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار