برگزاری چهاردهمین سالگرد رحلت آیت الله حائری در شیراز

دبیر ستاد بزرگداشت آیت الله صدرالدین حائری شیراز گفت: چهاردهمین سالگرد آیت الله حائری در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد رستمی دبیر ستاد بزرگداشت آیت الله حائری شیرازی بیان کرد: این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم از جمله علما، فضلا، اصناف، هیئت‌های مذهبی بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام خمینی (ره) واقع در میدان شهدا برگزار می‌شود.برگزاری چهاردهمین سالگرد رحلت آیت الله حائری در شیراز

وی تصریح کرد: سخنرانان این مراسم آیت‌الله دژکام، نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز است و مداحان نیز به قرائت دعای کمیل و ذکر مصیبت اهل بیت (ع) می‌پردازند.

رستمی ادامه داد: آیت‌الله شیخ صدرالدین حائری شیرازی عالمی مجاهد است که زنده نگاه داشتن یاد و خاطره‌ی ایشان و معرفی اهداف و اقدامات وی به نسل جوان ضرورت دارد.

دبیر ستاد بزرگداشت آیت الله حائری شیرازی افزود: آیت الله حائری شیرازی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند، و پس از انقلاب نیز به عنوان نماینده امام (ره) در شیراز اقدامات ارزشمندی از جمله راه‌اندازی حوزه علمیه را انجام دادند به نحوی که منزل خود را به حوزه تبدیل کردند و هم‌اکنون نیز تعداد زیادی از طلاب در این حوزه‌ها مشغول تحصیل علوم دینی هستند.

وی تاکید کرد: حمایت از طلاب و پرداخت مستمری مختصر به آن‌ها به واسطه حمایت‌های مالی مراجع مختلف از دیگر اموری بود که توسط آیت‌الله صدرالدین حائری شیرازی دنبال می‌شد و فرزند ایشان حجت‌الاسلام محمد جواد حائری شیرازی پس از پدر تمام امور ایشان را دنبال می‌کنند.
دبیر ستاد بزرگداشت آیت‌الله صدرالدین حائری شیرازی اظهار کرد: این روحانی گرانقدر پس از دوران دفاع مقدس نیز به عنوان نماینده برخی مراجع عظام در شیراز و استان فارس رسیدگی به برخی امور از جمله کمک به محرومان را در اولویت برنامه‌های خود قرار دادند.
انتهای پیام/ت

چهاردهمین سالگرد ارتحال آیت الله حائری در شیراز

 


َ

برچسب ها: نماز جمعه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار