قائمی گفت: اجرای طرح پذیرش الکترونیکی اسناد بستری سرعت رسیدگی به اسناد در بخش بستری را افزایش می‌دهد.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر قائمی مشاور مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران اظهار کرد: با اجرای طرح پذیرش الکترونیکی اسناد بستری سرعت رسیدگی به اسناد در بخش بستری بسیار افزایش پیدا می‌کند.

قائمی از کاهش صفر درصدی استفاده از کاغذ در سازمان بیمه سلامت خبر داد و گفت: روش پذیرش اسناد الکترونیکی کنترل و نظارت بر اسناد را به شکل سیستمی انجام می‌دهد.

۱۲۰۰ مورد قوانین و مقررات برای رسیدگی به اسناد پزشکی

مشاور مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در حوزه آمار و فناوری اطلاعات افزود: ۱۲۰۰ مورد قوانین و مقررات در نرم افزار تعریف شده است که فرایند کنترل و نظارت را به صورت سیستمی در رسیدگی به اسناد پزشکی انجام می‌دهد.

وی گفت: با اجرای طرح پذیرش الکترونیکی نسخ بستری از طریق سامانه مربوطه علاوه بر به روز شدن سامانه می‌توانیم با سرعت بسیار بیشتری با رعایت دقت و صحت به اسناد دریافتی از بیمارستان‌ها رسیدگی کنیم.

قائمی با اشاره به شفافیت اطلاعات پس از اجرای این سامانه تصریح کرد: تسلط کامل به داده‌ها باعث افزایش قدرت برنامه ریزی و استراتژیک سازمان می‌شود.

مشاور مدیر عامل سازمان بیمه سلامت در حوزه آمار و فناوری اطلاعات، با اشاره به اهداف این طرح که اصلاح داده‌ها و ارتقاء سطح تحلیل در حوزه سلامت بویژه بیمه سلامت است؛ افزود: اجرای موفق این پروژه می‌تواند به شکل گیری پرونده الکترونیک سلامت ایران کمک کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.