خدا کند مرضیه هاشمی، عافیه صدیقی نشود! +فیلم

پس از دستیگری بدون دلیل مرضیه هاشمی ویدئویی از سرگذشت زن دانشمند مسلمانی که به ۸۶ سال حبس در آمریکا محکوم شد در فضای مجازی منتشر شد.

عافیه صدیقی؛ زن دانشمند مسلمانی که به ۸۶ سال حبس در آمریکا محکوم شد +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته بود که مرضیه هاشمی، مجری و خبرنگار آمریکایی‌الاصل پرس تی وی در سفری که برای دیدن خانواده‌اش به آمریکا رفته بود  بدون هیچ اتهامی توسط پلیس این کشور دستگیر شد. پس از انتشار این خبر ویدئویی از سرگذشت زن دانشمند پاکستانی به نام عافیه صدیقی در فضای مجازی منتشر شد که او نیز بدون سند و مدرک مستدل به ۸۶ سال حبس در آمریکا محکوم شد.

عافيه صديقی متخصص بيولوژی و بيوفيزيكی در سال ۲۰۰۳ به اتهام ارتباط با القاعده از طرف پليس فدرال آمريكا متهم شد. او یک روز به همراه سه فرزندش كراچی را به مقصد اسلام آباد برای ديدار عمويش ترك كرد اما پس از آن ناپديد شد. پس از مدتی مشخص شد كه عافيه صديقی در بازداشتگاه آمريكايی‌ها در پاكستان بوده و برای بازجويی به زندان آمريكایی بگرام در افغانستان منتقل شده است.

سربازان آمريكايی در زندان بگرام برای شكستن مقاومت اين زن مسلمان قرآن را پاره کردند و در كف سلول او ریختند و از وی خواستند كه روی برگه‌های قرآن راه برود. عافيه صديقی پس از خودداری از اين اقدام، مورد آزار و اذيت جنسی سربازان آمريكايی قرار گرفت و برای ادامه بازجويی‌ها به زندانی در آمريكا منتقل شد. وی هم اكنون در آمريكا زندانی است  و ۱۶ سال است با  این اتهام واهی در زندان تحت شدیدترین شکنجه‌ها به سر می‌برد. در ادامه کلیپی از سرگذشت این بانوی دانشمند  مسلمان را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: دانشمند ، مسلمان ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یزدان
۲۱:۱۱ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
مرگ بر آمریکا و نوکرهای زنجیریش در سرتاسر دنیا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
چوب خدا صدا نداره
آخرین اخبار