درپی شهادت سردار رجایی؛

تسلیت فرمانده برای شهادت سربازش

پیکر مرحوم حاج حسین رجایی مدافع وطن و مدافع حریم اهل بیت امروز در کرمان تشییع و دفن شد.

تسلیت فرمانده برای شهادت سربازشبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان در تشییع پیکر  جانباز قهرمان جنگ سردار رجایی ،گروه‌های مختلف مردم، مسئولان و همرزمان وی حضور داشتند.

مرحوم سردار حسین رجایی که بعد از مدت‌ها تحمل بیماری دار فانی را وداع گفت، سابقه طولانی حضور در عرصه‌های دفاع مقدس، دفاع از امنیت کشور و دفاع از اسلام در مقابل گروه‌های تروریستی را در کارنامه خود دارد.

درپی درگذشت سردار جانباز حسین رجایی، سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

دراین پیام آمده است: بار دیگر خبر عروج آسمانی یکی دیگر از یادگاران دوران عزتمند دفاع مقدس درفضای عطرآگین میهن اسلامی و دیار کریمان، استان کرمان منتشر شد.

برادر نستوه و جانباز بی‌ادعای عرصه دفاع از حریم اسلام عزیز، حاج حسین رجایی پس از دوره نسبتا طولانی بیماری، از دنیای فانی رخت بربست و به دیار باقی شتافت. این رزمنده رشید و بصیر پس از اتمام جنگ تحمیلی نیز از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نکردتشییع پیکر سردار جانباز حاج حسین رجایی در کرمان ابتدا در شرق کشور با اشرار و گروه‌های منحرف و سپس در کسوت اولین مدافعان حرم آل‌الله به مبارزه با اذناب و ایادی استکبار جهانی پرداخت و منشا خدمات شایانی در این مسیر نورانی گردید.

سردار رجایی شهیدی زنده بود که تا آخرین لحظه عمر با برکت خود آنی از مجاهدت در راه دفاع از اسلام، انقلاب و جمهوری اسلامی دریغ ننمود و بار‌ها در صحنه‌های گوناگون به شرف جانبازی نائل شد.

رحمت خداوند بر آن جانباز مجاهد که از دوران نوجوانی تا واپسین دم حیات با برکت خود پیوسته در حال ایثار و فداکاری بود و در نهایت در سلک مجاهدین و با لباس جهاد به جمع دوستان شهیدش پیوست.

اینجانب ارتحال شهادت گونه این فداکار دلاور دوران عزت و شرف دفاع مقدس را به پدر و مادر، خانواده گرانقدرش، برادران و خواهران و همه دوستان مجاهدش تسلیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/ح

تسلیت سردارسلیمانی برای درگذشت سردار رجایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار