روسیه: آمریکا هیچ گامی برای خروج نیروهایش از سوریه برنداشته است

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه با انتقاد از آمریکا اعلام کرد واشنگتن هیچ گامی برای خروج نیروهایش از سوریه برنداشته است.

روسیه: آمریکا هیچ گامی برای خروج نیروهایش از سوریه برنداشته استبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، وزارت خارجه روسیه اعلام کرد آمریکا هیچ گامی برای خروج نیروهایش از سوریه برنداشته است.

ماریا زاخارووا، سخنگوی این وزارتخانه تاکید کرد: اوضاع در ادلب وخیم است و این منطقه عملا تحت کنترل گروه تروریستی جبهه النصره قرار دارد.

زاخارووا همچنین اعلام کرد سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه امروز به الجزایر سفر می‌کند. لاوروف برای دیدار با همتایان خود به مغرب و تونس نیز خواهد رفت.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به پرسش خبرگزاری تاس روسیه درباره حملات هوایی اخیر اسرائیل به سوریه نیز گفت: این چنین حملاتی سبب افزایش تنش در منطقه می شود و در طولانی مدت به نفع هیچ کشوری نیست. شایسته است که اجازه ندهیم سوریه که از درگیری های طولانی مدت رنج می برد، به میدانی برای تسویه حسابهای ژئوپلیتیک تبدیل شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: روسیه ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
جواد
۱۹:۰۴ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
خدا کنه آمریکایی ها فعلا از سوریه نیروهاشون رو نبرن چونکه این نیروهای آمریکایی توی عراق و سوریه مثل سیبل تیراندازی برای ما در دسترس هستن و در صورت لزوم براحتی میتونیم بزنیم تو سرشون.

یکی از دلایل قصد رفتنشون هم همینه چون میخوان زیادی زیر تیغ ماها نباشن.
آخرین اخبار