سقوط پنجره هتل بر سر گردشگر زن! +تصاویر

گردشگر زن که از مقابل یک هتل چند طبقه در حال عبور بود، نمی‌دانست چه سرنوشت وحشتناکی انتظارش را می‌کشد.

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گردشگر زن چینی که از مقابل یک هتل چند طبقه در هنگ‌کنگ در حال عبور بود، نمی‌دانست چه سرنوشت وحشتناکی انتظارش را می‌کشد. این زن ۲۴ ساله در اثر سقوط یک پنجره به روی سرش، جانش را از دست داد. این زن جوان که هویتش مشخص نشده، لحظاتی پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد. این پنجره از طبقه ۱۶ هتل و هنگامی که یک کارگر مشغول تمیز کردن شیشه‌ها بود، به پایین پرتاب شد. این حادثه روز گذشته و در نزدیکی مرکز خرید «تسیم شا تسویئی» که بسیار شلوغ بود، رخ داد. پس از این حادثه پلیس محلی هنگ‌کنگ کارگر هتل را دستگیر کرد و او اکنون با قید ضمانت آزاد شده است. تحقیقات پلیس محلی هنگ‌کنگ در مورد این حادثه ادامه دارد.

سقوط پنجره هتل بر سر گردشگر زن! + تصاویر//

بنا بر گفته پلیس این زن در اثر برخورد یک پنجره که از طبقه ۱۶ به پایین سقوط کرده بود، جان باخت و پزشکان بیمارستان نتوانستند جان او را نجات دهند. در این حادثه دوست زن جوان نیز مورد اصابت جزئی پنجره قرار گرفت اما در حالی که دچار جراحت سطحی شده بود، با خوش شانسی جان سالم بدر برد. یک سخنگوی پلیس به AFP گفت که کارگر نظافتچی زن که مشغول نظافت شیشه‌های پنجره هتل بود، بازداشت شد و سپس به قید ضمانت آزاد شد.

سقوط پنجره هتل بر سر گردشگر زن! + تصاویر//

«چان کائینگ»، مامور پلیس محلی در این باره گفت که پنجره‌های هتل توسط پرسنل هتل و تنها با کلید‌های مخصوص باز می‌شدند. او افزود: «ما بر این باوریم که این نظافتچی تلاش کرده تا پنجره را باز کند و پس از باز کردن، پنجره بلافاصله به پایین سقوط کرد.»

سقوط این پنجره اکنون این نگرانی را برای سقوط پنجره‌های آسمان‌خراش‌های دیگر در این کشور افزایش داده است.

گفتنی است؛ این هتل که Mira (میرا) نام دارد در سال ۲۰۱۳ به عنوان مخفی‌گاه افشاگر معروف «ادوارد اسنودن» انتخاب شد و او پس از فرار از آمریکا به هنگ‌کنگ در این هتل پنهان شد.

سقوط پنجره هتل بر سر گردشگر زن! + تصاویر//

انتهای پیام/

مرگ دردناک گردشگر زن در مقابل هتل!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار