برداشته شدن تیک آبی‌ رنگ اینستاگرام نیکلاس مادورو تکذیب شد

خبر اینکه اینستاگرام تیک آبی صفحه نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا را حذف کرده و صفحه گوآیدو رهبر مخالفان را تایید کرده، صحت ندارد.

برداشته شدن تیک آبی‌رنگ تایید حساب کاربری نیکلاس مادورو تکذیب شدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رهبر جناح مخالف ونزوئلا همزمان با تظاهرات گسترده ضددولتی، خود را رئیس‌جمهور موقت این کشور خواند و سوگند یاد کرد؛ اقدامی که به سرعت از سوی واشنگتن به رسمیت شناخته شد و ترامپ در بیانیه‌ای اعلام کرد: من رسماً گوایدو رئیس جمهور موقت ونزوئلا را به رسمیت می‌شناسم.

ساعاتی پس از این اتفاق، خبری در برخی رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه اینستاگرام تیک آبی‌رنگی که نشان‌دهنده حساب‌های کاربری راستی‌آزمایی شده (verified) است را از حساب کاربری نیکولاس مادورو، رئیس‌جمهوری ونزوئلا حذف کرد. این اقدام ظاهراً بدین معناست که این شبکه اجتماعی دیگر مادورو را به عنوان رئیس‌جمهوری ونزوئلا نمی‌شناسد.

این در حالی بود که سخنگوی Instagram در ایمیلی به رسانه ها اعلام کرد: ما تأیید را از حساب کاربری حذف نکردیم و مادورو هرگز برای گرفتن تیک آبی اقدام نکرده و گوآیدو نیز ۲ ماه گذشته  برای گرفتن تأیید اقدام کرده است. 

اینستاگرام تیک آبی‌رنگ تایید حساب کاربری نیکلاس مادورو را حذف کرد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Germany
Kamran
۲۳:۰۸ ۰۴ بهمن ۱۳۹۷
کاملا خبر واقعیه تیک آبی فقط برای ریس جمهور جدید یعنی گوایدو وجود داره.
Iran (Islamic Republic of)
bm
۲۱:۵۹ ۰۴ بهمن ۱۳۹۷
مادورو.... اردوغان را دریاب
Canada
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۴ بهمن ۱۳۹۷
چجوری میشه برای تیک آبی اینستاگرام اقدام کرد؟