شرق اصفهان میزبان اولین نمایشگاه رباتیک روستایی

نماینده شرکت روبوتکس اروپا در ایران از میزبانی اولین نمایشگاه رباتیک روستایی در شرق اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اولین نمایشگاه روستایی رباتیک با حضور نماینده شرکت روبوتکس اروپا در ایران با حضور شرکت کنندگانی از شهر‌های نایین، تودشک، هرند و کوهپیمایه در روستای جندابه برگزار شد.
داود جعفری با اشاره به اوقات فراغت دانش آموزان روستایی گفت: جذاب بودن بازی‌های رباتیک از یک طرف و وجود استعداد و ظرفیت‌های بی نظیر در دانش آموزان شرق اصفهان نیازمند یاری مسئولان در جهت تجهیز شدن مدارس و پایگاه‌های شرق اصفهان به کارگاه‌های رباتیک است.

وی افزود:دانش آموزان با یادگیری علوم و فنون جذاب رباتیک، نباید دغدغه‌ای برای اوقات فراغت داشته باشند چرا که با آموزش و مهارت‌هایی که در کارگاه‌های آموزشی رباتیک فرا گرفته اند می‌تواند در جهت کاهش روند بیکاری در سطح استان و کشور موثر باشد.

مسئول برگزاری نمایشگاه بیان نمود: تلاش می‌کنیم اولین کلاس‌های دانش آموز محور را در سطح شرق اصفهان ایجاد کنیم که مشابه کلاس‌های دانش آموز محور در مدارس کشور چین فعال است، اما نیازمند توجه و همکاری مسئولین و خیّرین محترم در این زمینه هستیم.

وی در پایان گفت: کسب مقام اول و دوم دانش آموزان کوهپایه در مسابقات کشوری آریاناکاپ ۲۰۱۷ و مقام دومی مسابقات ۲۰۱۸ کشوری، نشان از پتانسیل بالای دانش آموزان شرق اصفهان در رشته‌های رباتیک دارد.

در این نمایشگاه یک روزه که با استقبال بی نظیر دانش آموزان و خانواده‌ها همراه بود برنامه‌هایی از قبیل: بازی فوتبال با ربات فوتبالیست، رقابت‌های فوتبالی خانوادگی، مسابقه بولینگ با سازه‌های رباتیک، نمایش سازه‌های هوشمند، نواختن موسیقی با چنگ لیزری برای حاضرین به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام/ف

میزبانی اولین نمایشگاه رباتیک روستایی در شرق اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.