فرماندار بیله سوار؛

اداره شیلات در بیله سوار راه اندازی می‌شود

فرماندار شهرستان بیله سوار از راه اندازی اداره شیلات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسن قبادی، فرماندار شهرستان بیله سوار در جلسه کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان بیله سوار از راه اندازی اداره شیلات در این شهرستان خبر داد.
وی از استقرار اداره شیلات در آینده نزدیک در شهرستان بیله سوار خبر داد و افزود: با ایجاد اداره شیلات و جذب متخصصین امر شاهد پیشرفت و گسترش پرورش ماهیان در شهرستان باشیم.

فرماندار شهرستان بیله سوار شرایط و موقعیت جغرافیایی شهرستان را بدلیل هم مرزبودن با جمهوری آذربایجان و نزدیکی به بازار هدف و دسترسی راحتر به کشور‌های حوزه قفقاز به ویژه روسیه را ظرفیت خوبی جهت صادرات محصولات آبزی عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد: با محقق یافتن این موضوع شاهد رونق و اشتغالزایی در شهرستان در حوزه شیلات باشیم.

قبادی در ادامه به بحث جذب حداکثری اعتبارات در بحث مکانیزاسیون کشاورزی پرداخت و ادامه داد: شهرستان بیله سوار از این حیث در سطح استان اردبیل رتبه اول را دارد.

وی به افزایش محصولات کشاورزی شهرستان درسال جاری اشاره کرد و افزود: با اتمام پروژه سدپایاب خداآفرین شاهد افزایش چشمگیر محصولات در این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ح

بیله سوار در جذب اعتبارات مکانیزاسیون کشاورزی رتبه اول استان را دارد

برچسب ها: شیلات ، اشتغالزایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.