آمادگی ستاد مدیریت بحران دشت آزادگان برای مقابله با مشکلات احتمالی سیلاب

فرماندار دشت آزادگان از آمادگی اعضای ستاد مدیریت بحران این شهرستان برای مقابله با مشکلات احتمالی ناشی از سیلاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس هزاریان، فرماندار دشت آزادگان در بازدیدی که امروز، شنبه ۶ بهمن ماه از مسیر رودخانه کرخه و سیل بند‌های موجود در این مسیر داشت گفت: پیرو اطلاعیه‌هایی شورای مدیریت بحران استان مبنی بر احتمال وقوع سیلاب در شهرستان، در اسرع وقت جلساتی با همه اعضای شورای مدیریت بحران شهرستان انجام گرفت و راهکار‌ها و مشکلات موجود مورد ارزیابی و با همفکری اعضاء و تقسیم بندی کار‌های محوله تمامی اعضای ستاد در آماده باش کامل هستند.

وی با بیان اینکه از همان ساعت اولیه افزایش دبی رودخانه تمامی مسیر‌های رودخانه کرخه ارزیابی و بازدید میدانی شد بیان داشت: با همیاری خداوند متعال و همت بالای اعضای ستاد مدیریت بحران و کار شبانه روزی و همچنین بکارگیری ماشین آلات سنگین توانستیم اکثر مشکلات و شکستگی‌های سیل بند‌ها را مرتفع نمائیم.

هزاریان از مدیریت بحران استان خوزستان خواست با توجه به گستردگی مسیر رودخانه کرخه در این شهرستان، امکانات بیشتری برای مهار بحران به این شهرستان اختصاص دهند.

فرماندار دشت آزادگان اظهار کرد: با توجه به احتمال وقوع سیلاب، شهروندان و خصوصا افراد بزرگسال و کودکان از تردد غیرضروری در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

انتهای پیام/گ

آمادگی نیرو‌های امدادی برای مقابله با خطرات سیلاب

برچسب ها: مدیریت بحران ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.