پیامک‌های دریافتی ۹۷/۱۱/۰۶

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ (مجله خبری شبکه یک سیما) و ۳۰۰۰۲۳۹۴ (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ ششم بهمن ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

0121...0913:ممنون ميشم به بررسى آزمون هاى استخدامى هم بپردازيد كه خيلى رشته ها رو بيخودى با گرايش هاى الكى حذف كردند.

 

7538...0918: من بیمه شده تامین اجتماعی هستم چرا بسته حمایتی به حسابم نیامده است. نه سامانه جواب می دهد. تلفن 1420 همش اشغال است.

 

3088...0919: سامانه ی 1420 برای سبد کالا دروغ تحویل مردم می دهد. ما با چند تا از همکارها زنگ زدیم به هر کدام جواب جور با جور دادن و به هرکس یک چیزمتفاوت می گویند. در صورتی که همه ما در یک قسمت کار می کنیم تعداد19 نفر از قسمت ما سبد کالا نگرفتن و مابقی گرفتن جالبه به بعضی ها می گویند که تو نوبت پرداختین به بعضی ها می گویند که شما کارگر نیستید و کارمند دولتید200000 تومان پولی نیست توهین به شعور کارگر سوز داره.

 

3142...0911: لطفا از مزاحمت و تخلف سرویس های مدرسه غیرانتفاعی نرگس در گیلاوند، انتهای یاس1 که سیگار کشیدن، نظافت کفپوش و کل ماشین و تعمیرات موتور و سوارکردن دو نفردر جلو برایشان عادی است، خبر تهیه کنید.مسئولین کاری نمیکنند!!

 

7230...0933: در مورد سبد کالا تماس میگیرم ما که نه حقوق بگیر بودیم نه تحت حمایت هیچ نهادی و نه بیمه و روستایی هستیم این سبد به ما تعلق نگرفته است. الان نوبت توزیع مرحله دوم است و ما هنوز مرحله اولم نگرفتیم باید چکار کنیم.

 

2646...0917: لطفا از وزير محترم ارتباطات سوال کنيد تکليف ما که گوشی هامون بعد از طرح رجيستری غيرفعال شده چيست؟ ظاهرا در سال های گذشته گوشی هايی با شناسه يکسان و بطور قانونی وارد کشور شده که برای بازار ايران قبل از اجرای طرح رجيستری ساخته شده بودند و الان فقط يکی از اين گوشی ها در شبکه رجيستر شده! متاسفانه اين گوشی ها اکثرا ساده هستند که دست اقشار کم درآمد هستند. لطفا پيگيری کنيد.

 

5414...0938: حق الزحمه امتحانات فرهنگیان خراسان شمالی از سال تحصیلی ۹۶ - ۹۵ پرداخت نشده در سایر استان ها پرداخت گردیده استدعا داریم مسئولین پی گیری نمایید. با تشکر

 

6055...0935: می خواستم موردی از تحویل خودروی تصادفی به جای خودرو صفر از نمایندگی ری گزارش کنم. می تشود راهنمایی کنید چه مدارکی را نیاز هست.

 

8041...0913:گزارشى در مورد توزيع بار بندرعباس تهيه كنيد كليه بارها خارج از سيستم اعلام بار رد ميشه طورى كه يك ماشين درماه 5 سرويس بار مي برد ماشينى هم كه تو نوبت بار ميگيره يك سرويس بار درست هم بهش نميرسه مديريت پايانه و انجمن به هيچ عنوان جوابگو نيستند.

 

4618...0915: حالا نزدیک به سه ماه است که ما برای کارت سوخت المثنی ثبت نام کرده ایم ولی هنوز کارت مان نیامده است. می گویند که به خاطر تحریم ها است حالا ما تا که باید صبر کنیم. لطفا به مسئولین بگویید که یک فکری به حال ما به کنند حتما این پیام را به گوش مسولین برسانید.

 

4337...0921: لطفا از کار کردن رشته های غیر از علوم آزمایشگاهی در آزمایشگاه های تشخیص طبی که موجب بازی با جان مردم می شود گزارش تهیه کنید.

 

7310...0935: من یک نامه رسان اداره پست هستم. آیا به نظر شما می شود 30 سال روزی 8 ساعت در سرما و گرما و ترافیک و خطر تصادف با حقوق پایین شرکت پست دوام آورد. خواهشا کمکمان کنید و پیگیری کنید از مسئولین پست جواب ماها رو که نمیدهند ممنونم.

 

6585...0912: تلفن ثابت منزلمان مدتيست قطع شده، دنبالش كه رفتيم گفتند يكسال است قبض نداده ايد و با توجه به اختاری كه
داده شد و شما پيگيری نكرديد تلفنتان كلا قطع شده و بايد خط جديد بگيريد و هزينه خط جديد را بپردازيد. با توجه به اين كه ما با خانواده شوهرم زندگی ميكنيم و هميشه قبض ما را هم ايشان پرداخت مي كردند بعد از مدتی كه از يك طرفه شدن تلفن و اخطار گذشت تلفن وصل شد و ما فكر كرديم قبض پرداخت شده و ديگر پیگيري نكرديم. چرا ما بايد خط جديدی بخريم؟؟؟ خودشان با وصل تلفن ما را از پيگيری باز داشتند.

 

0112...0919:  تو را خدا یک گزارشی از (جاده شورآباد) جاده واوان به ورامین تهیه کنید. با توجه به تردد خودروهای سنگین چندین ساله که روکش آسفالتش تعویض نشده و پر از چاله شده است.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
من خودم يكدستگاه جك اس 5 اتومات در خردادماه امسال از كرمان موتور طي قرارداد با قيمت قطعي خريداري نمودم جهت تحويل در بهمن ماه ولي متاسفانه نه تنها تاكنون دعوت نامه تحويل خودرو برايم ارسال نشده (بنابر اظهارات نمايندگي در سال آينده تحويل خواهد شد) بلكه اعلام شده كه خودرهاي اين شركت مبلغي حدود 35 ميليون تومان براي تمامي خودروهاي افزايش قيمت داشته و اين موضوع حتي شامل قراردادهاي قيمت قطعي نيز مي باشد.چرا كسي بر خودرو سازان نظارت ندارد تا از حقوق مردم و صرف كننده حمايت نمايند؟؟!!!!
آخرین اخبار