تلاش نیروهای امدادی بزریل برای نجات مردم +فیلم

نیروهای امدادی بزریل از زمین و هوا در تلاش هستند تا افراد بازمانده از حادثه شکستن سد را نجات دهند.

تلاش نیروهای امدادی بزریل برای تجات مردم +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی شکستن سد پسماند معدنی در استان میناس جرایس برزیل تاکنون ده‌ها نفر جان خود را از دست داده و بیش از ۲۰۰ نفر نیز مفقود شده‌اند و این در حالی است که هر لحظه بر شمار تلفات جانی افزوده می‌شود.

نیرو‌های امدادی بزریل با تلاشی شبانه‌روزی در حال جستجو برای یافتن بازماندگان و کمک به مجروحین هستند ولی وخامت اوضاع و شرایط بسیار بد دسترسی به مناطق خسارت دیده و یا به طور کلی ویران‌شده، عملیات‌های نجات را با کندی همراه کرده است. آتش‌نشانان و سایر مأمورین امدادی برزیل بخش زیادی از برومادینو را تخلیه کرده‌اند تا از گسترش و افزایش تلفات جانی جلوگیری کنند.

ژائیر بولسونارو رئیس جمهور برزیل از بروز این حادثه ابراز تأسف و سه وزیر کابینه‌اش را به منطقه اعزام کرد. بولسونارو گفت: «دولتش برای کاهش رنج‌های بستگان قربانیان احتمالی و نیز مسائل محیط زیستی تمام اقدامات لازم را انجام خواهد داد.» دولت برزیل در پی این حادثه و برای اعلام همدری مردم با حادثه‌دیدگان در این کشور عزای عمومی اعلام کرده است.

در ادامه فیلمی از تلاش نیرو‌های امدادی در مناطق سیل زده مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: شکستن سد پسماند معدنی در برزیل با ۲۵۰ کشته و مفقود + فیلم


انتهای پیام/

شمار قربانیان حادثه شکستن سد در برزیل رو به افزایش است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.