هفدهمین کمیته دارو، تجهیزات و ملزومات مصرفی پزشکی اهواز برگزار شد

هفدهمین کمیته دارو، تجهیزات و ملزومات مصرفی پزشکی ستاد تحول سلامت دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هفدهمین کمیته دارو، تجهیزات و ملزومات مصرفی پزشکی ستاد تحول سلامت دانشگاه علوم پزشکی اهواز با حضور حسین برزگر، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، کارشناسان این معاونت، اعضاء هیئت رییسه دانشگاه و مدیران امورمالی و بودجه دانشگاه، رمضان احدی، قائم‌مقام رئیس دانشگاه در امور سلامت در سالن اجتماعات ریاست دانشگاه با محوریت ارزیابی دور دوم عملکرد شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های ایذه و باغملک برگزار شد.

هفدهمین کمیته دارو، تجهیزات و ملزومات مصرفی پزشکی اهواز برگزار شد

حسین برزگر در این جلسه گفت: با برگزاری کمیته دارو و تجهیزات و ملزومات پزشکی ستاد طرح تحول سلامت دانشگاه علوم پزشکی اهواز، شاهد کاهش چشمگیر هزینه‌ها هستیم که این امر حاکی از اثر بخشی تشکیل این جلسات است.

در ادامه روسای بیمارستان‌های ایذه و باغملک، خلیلی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع، ورناصری؛ معاون درمان، رمضان احدی؛ قائم مقام رئیس دانشگاه نقطه نظرات خود را ارائه کردند.

هفدهمین کمیته دارو، تجهیزات و ملزومات مصرفی پزشکی اهواز برگزار شد

همچنین در این جلسه بر آسیب شناسی علل وقوع نقاط ضعف و ارائه راهکاری موثر و مداخلات جهت رفع و کاهش نقاط ضعف با تعامل و همکاری معاونت‌های دانشگاه و واحد‌های تحت پوشش تاکید شد.

انتهای پیام/گ

برگزاری هفدهمین کمیته دارو و تجهیزات پزشکی در اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.